Jeg har et koncept jeg har arbejdet på i 1 1/2 år, alle brikker er på plads, lokation, medarbejdere, presse, marketing, reception, leverandør med kaution, advokat der har sørget for alle papirer, revisor der har lavet budget, mangler en investor, hvor skal jeg lede ?
Der er selvfølgelig fordele ved at få finansieret udgifter gennem en investor, men denne finansieringsmåde koster i nogle tilfælde mere, end renterne gør til banken.
Det er ikke usandsynligt at investoren kræver 20% eller endda mere af det samlede overskud.
Jeg ved at der sidder nogen herinde, som agerer "investormægler" - de kan evt. hjælpe dig dersom du er fastbesluttet på at lade virksomheden finansieres gennem en investor.
Samlet lån for at få skolen op at stå er 1,4 mill. og Leverandør er med i de 200.000 kr.
Har været andre veje, og må indse dette er det eneste tilbage, er godt klar over det bekoster, men hvis det er måden jeg kan få den igang, jamen så må det være det..
naturligt vil jeg lave en form for aftale der er til at komme ud af igen, men håber da at den der vil være med er samarbejdsvillig, og har interesse i at tjene som jeg, og at alle er glade :)
Jeg har lagt projektet ud på kapitalformidlingen :)
De der vil høre mere om projektet må meget gerne skrive til mig på min private mail: mail@gittequest.dk det syntes jeg er mere seriøst end bare at skrive løs, havde mega lang dialog igår som ikke kom videre, og det har jeg efterhånden prøvet nogle gange efterhånden.
Korte træk: Skal bruge som beskrevet.
Ved godt at jeg måske ikke kommer så langt ved min tavshed herinde, men jeg er bare noget et punkt hvor det kun er seriøse henvendelser jeg kan bruge.