Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til nyt koncept i DK

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Quest Hair Professionals Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et koncept jeg har arbejdet på i 1 1/2 år, alle brikker er på plads, lokation, medarbejdere, presse, marketing, reception, leverandør med kaution, advokat der har sørget for alle papirer, revisor der har lavet budget, mangler en investor, hvor skal jeg lede ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 18:32
Tilmeldt 25. Aug 11
Fra  Quest Hair Professionals Skrevet kl. 18:51

Banken er yderst positiv.

Mangler 300.000,- for at komme igang.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 22:33

Vil banken ikke hjælpe dig med 300.000 kr.?

Der er selvfølgelig fordele ved at få finansieret udgifter gennem en investor, men denne finansieringsmåde koster i nogle tilfælde mere, end renterne gør til banken. 

Det er ikke usandsynligt at investoren kræver 20% eller endda mere af det samlede overskud.

Jeg ved at der sidder nogen herinde, som agerer "investormægler" - de kan evt. hjælpe dig dersom du er fastbesluttet på at lade virksomheden finansieres gennem en investor.

Tilmeldt 25. Aug 11
Fra  Quest Hair Professionals Skrevet kl. 22:42

Samlet lån for at få skolen op at stå er 1,4 mill. og Leverandør er med i de 200.000 kr.

Har været andre veje, og må indse dette er det eneste tilbage, er godt klar over det bekoster, men hvis det er måden jeg kan få den igang, jamen så må det være det..

naturligt vil jeg lave en form for aftale der er til at komme ud af igen, men håber da at den der vil være med er samarbejdsvillig, og har interesse i at tjene som jeg, og at alle er glade :)

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 20:01

Du er jo nødt til at fortælle noget om ideen ? hvis du altså vil finde investorer her inde.

men hvis du lader dine medarbejdere købe sig ind i firmaet er der jo noget akpital, hvis de self, synes ideen er god ;)

Peter

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 25. Aug 11
Fra  Quest Hair Professionals Skrevet kl. 20:38

Hej Peter,

Jeg har lagt projektet ud på kapitalformidlingen :)

De der vil høre mere om projektet må meget gerne skrive til mig på min private mail: mail@gittequest.dk det syntes jeg er mere seriøst end bare at skrive løs, havde mega lang dialog igår som ikke kom videre, og det har jeg efterhånden prøvet nogle gange efterhånden.

Korte træk: Skal bruge som beskrevet.

Ved godt at jeg måske ikke kommer så langt ved min tavshed herinde, men jeg er bare noget et punkt hvor det kun er seriøse henvendelser jeg kan bruge.

Mvh.

Gitte Quest.

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:04

hej gitte

Du er velkommen til at opprette dig hos os: http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital.php og så kan vi tage den derfra

Du betaler et formidlingsfee, hvis vi finder en investor til dig

God aften

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 25. Aug 11
Fra  Quest Hair Professionals Skrevet kl. 23:05

Og det betyder hvilken pris ?

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:44

Gratis oprettelse, men finder vi eks. 100.000 kr til dig tager vi 5 % i succesfee

Ka ikke garantere at vi kan hjælpe, men det eneste det vil koste dig er de 5 min det tager at oprette dig

God aften

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)