Vi har i firmaet fået en ny varegruppe som er rigtig interessant for offentlige institutioner som "underholder" børn og unge - dvs. Børnehaver, Skoler, SFO'er, Ungdoms-institutioner osv. osv.
Vi har haft enkelte som selv har henvendt sig til os, da de aktivt har søgt efter vores produkt (ikke specifikt vores produkt, men produkttypen).
Spørgsmålet er så; Er der nogen herinde som har praktisk erfaring med at sælge til offentlige institutioner som de ovennævnte? Vi kan selvfølgelig aktivt opsøge alle institutionerne, men vi ville gerne ramme noget mere centralt. På regionspland eller lign. . . . Ifht. større firma-kæder er det ret ligetil at finde ud af hvor beslutningerne tages og så gå efter struben på indkøbschefen. Men er ikke inde i hvordan det offentlige kører, så håbede der var nogen herinde som måske kunne give gode råd til hvordan organisationen er i det offentlige ifht. når institutioner skal købe udstyr?
Lækkert link! Desværre ser vores produktkategori ikke ud til at være i udbud lige pt.
Tror måske også det er at gabe lidt stort. Kan se det er ret store firmaer der sidder på de eksisterende kontrakter med SKI. Vi er i kategorien IT og Tele. Det er et enkeltstående produkt vi har (altså f.eks. en speciel type vaskemaskine som er billigere i både indkøb og drift end nogen andre) og ikke store løsninger til alt muligt. Så mine tanker var egentlig lidt mindre - at komme ind på noget intranet i de forskellige relevante kommunale afdelinger.