Jeg kom frem til en Ide for ikke så lang tid siden, om at yde en form for service til folk der synes det kan være besværligt at finde en god rejse og spare penge. derfor kom jeg i tanke om at jeg selv tit har sparet mellem 25-40 % ved at gøre det selv rejser. Tror at mange ikke tænker over det, om de køber et godt tilbud eller ej igennem charterselskaberne. eller en storbys ferie. der er langt dyrere end den reelt er. Derfor vil jeg yde en service hvor målet er at give kunder et overblik over udbud af rejser, priser og hoteller. ved at opkræve et gebyr på 30 kr. og samtidig for kunderne en overskuelig rejsebeskrivelse, detaljer, totalpris. er det en idé der er godt på marked |
Uha det er et hårdt marked, du bevæger dig ud på, hvis du tænker at lave en guide / portal. Der findes Momondo, Travelmarket og mange flere - og rejsebranchen er generelt benhård. Jeg tænker, at du måske skal satse på den personlige vejledning af folk --- altså blive en konsulent, der skræddersyer rejser og finder de BEDSTE hoteller og kvalitet. Så du måske satser mere på kvalitet end kun den billige pris. Men det er bare et input.