Hej Aminoer, Hvad siger I til Book Holidays nye webdesign? hvordan vil I bedømme det, er farverne gode, ser det nemt ud? har i nogle ideer til forbedringer? alle forslag og indput vil modtages med taknemmelighed! Må I få en god dag, med venlig hilsen Stephen Berg - Book Holiday |
Hej Stephen,
Som udgangspunkt vil jeg sige fin benyttelse af komplimentær farver af designeren.
Jeg har dog et lille "problem" med at man vælger at jeres brand/logo skal udviskes så meget som det gør, da baggrundsbilledet næsten ender i samme farve som jeres logo, hvilket svækker jeres identitet og brand. Her kunne man med fordel have valgt et foto der ender i store lækre hvide skyer.. Det giver også lige det der ekstra "drømme incitament" og så står jeres logo pludselig mere selvstændigt og stærkere.
Du har 3 udvalgte byer fremhævet under den indlende søgeformular. Men hvad skal få folk til at klikke på dem ? - Prøv enten af fremhæve et konkret tilbud fra den by fx bare ved at lave et kald der henter den billigste pris/tilbud i den by, og skriver det inde i billedet med fx hvid tekst på mørk transparant baggrund. eller måsk bare et "Fra 799" eller noget i den stil.
Jeres nyhedsbrevs opskrivning er i mine øjne alt for langt væk og alt for marginaliseret til jeres branche. Der er rigtigt mange der gerne opskriver sig til gode rejsetilbud.. det er den slags vi danskere elsker at få gode priser/tilbud på, så prøv at få den mere op i fokus på siden eller undersiderne (som jeg jo ikke har set)
Det var lige et par hurtige råd herfra.