Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALLE KAN LÆRE AT LÆSE - INFORMATIONSMØDE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra SMØRUM
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Med Alkalærs læringsmetode kan ALLE, der har et sprog, lære at læse. Ordblinde, læsesvage, voksne, teenagers, tosprogede, "light-autister", ADHD-diagnosticerede, de glemte, de oversete - ALLE.

Den 11. maj 2007 klokken 15:00 afholder Forlaget ALKALÆR informationsmøde, hvor vi afdækker hvad det kunne betyde for dig at blive privatunderviser med denne læringsmetode. Informationsmødet er selvfølgelig gratis.

Kontakt os for mere information på 44 66 27 27 - eller svar denne mail.

www.alkalaer.dk finder du oplysninger om læringsmetoden, forlaget m.m.m.

Anne

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:08

Ville bare lige høre om I afholder andre møder. Jeg kunne godt tænke mig at høre eget mere.

Men jeg kan desværre ikke den 11/5.

Vh

Dorte

Fra SMØRUM
Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 21:36
Hej

Vi arrangerer gerne en privat "rundvisning" i Alkalær-metoden for de af jer, der ikke kan den 15. maj.

Hvornår og hvor og hvordan det skal ske afhænger af dig - og lidt af, hvor du bor.

Vi er stadig meget åbne for rigtig mange nye Alkalær-undervisere - fra Skagen til Gedser - fra Fanø til Bornholm...

Ring til os på 44 66 27 27 - så finder vi ud af at arrangere dit private informationsmøde.

Mange hilsner

Anne

ALLE KAN LÆRE AT LÆSE!

Fra SMØRUM
Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 17:59

Hej - det kan man vist ikke kalde hurtigt - men nej, vi fik aldrig afholdt flere informationsmøder. Til gengæld har vi nu uddannet 11 undervisere og fortsætter. De næste 6 starter deres undervisning i Jylland den 2. november i Åbybro. Sorry for den meget ucheckede holdning. Ring eventuelt 44 66 27 27.

Knus Anne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)