Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan der skaber forandring!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en webshop, som oprindeligt var tænkt som en webshop der handler med accessories til mænd. Så derfor lavede jeg et slogan der hed "Accessories for men". (Som også indgår i logoet) Men efter at have tænkt over det, var det slet ikke det jeg ville. SÅ gik over til at lave en hjemmeside der handler med brugte kamera'er og kamera udstyr. Men jeg var på det tidspunkt alt for langt med projektet, til at det kunne betale sig at stoppe. SÅ nu spørger jeg om jeres hjælp til at finde på et godt slogan der dækker mit nye koncept! Uden jeg behøver ændre andet.

Tak på forhånd!
Jeppe Vinum 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Et slogan flytter generelt ikke kunder.
Et slogan er egnet til at hjælpe kunder eller potentielle kunder til at huske og genkende dig.

Mit umiddelbare sloganforsalg inde i mit forskruede hovede var: "Accessories for men".
Mange mænd bruger jo netop kameraet som et tilbehør, der er med til at beskrive deres personlighed - præcis som andre bruger ure, øreringe, hårbånd, bandanaer, bling, solbriller, tasker osv.
Og mange af disse fotomænd måler hinanden på objektivets længde...

jaja - jeg ved godt, at der også er kvinder, der fotograferer, så du ville få brug for at have en selvironisk distance på én eller anden måde.

Du kunne også bruge: "Brugt i fokus" eller "2nd hand - first shot"

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener godt jeg kan beholde mit slogan "Accessories for men". Selvom jeg sælger til både mænd og kvinder. Selve konceptet er jo at sælge brugte accessories.  

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg misforstod dig vist. Jeg troede, at dit nye koncept var at hanlde med brugt kameraudstyr.

Du kan ikke bruge "for men" når du handler med kønsspecifikke ting til begge køn.

Men tænk lige igennem, hvad du vil kommunikere med dit slogan.
Hvad skal det sige til kunderne? Hvad skal det få kunderne til at gøre/mene?
Hvorfor skal det være der?

Find inspiration om brug af slogans i mit lidt grundigere blogindlæg her: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/08/17/slogans-der-flytter-kunder.aspx

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)