Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start på artikelskriveri

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget interesseret i artikelskriveri, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at starte med at skrive for andre. Dog har jeg lige et spørgsmål angående opstart af artikelskrivning. 

Hvad gør man hvis man bliver kontaktet af en person som gerne vil have, at jeg skriver om et emne, jeg ikke har forstand på overhovedet? Hvad gør i selv i sådan en situation?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Søg efter inspiration / brainstorm.

Brug adwords søgeordsværktøj, for at søgemaskineoptimer tekst.

Mvh

Mark (:

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:

Hvad gør man hvis man bliver kontaktet af en person som gerne vil have, at jeg skriver om et emne, jeg ikke har forstand på overhovedet?

Nu skriver jeg ikke selv artikler for andre, men har købt mange.

Jeg vil forvente, at du sagde nej til opgaven og du forklare det med, at det ligger unden for dit område.

Den melding har jeg fået 2 gange tidligere og det tog jeg sq hatten af for. Jeg har også prøvet at modtage 25 artikler, hvor personen ikke havde sagt noget og de artikler kunne jeg bare smide ud. Havde personen sagt, at han ikke kendte til området, ja så havde han ikke spildt hans egen og min tid.

Så sig nej til emner du ikke kender til og skriv kun om det som du har forstand på. Det får du gladere kunder af og dine artikler bliver bedre.

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:28

Mange tak for jeres hurtige svar. Og ja, du har nok ret Kristian. Det er vidst nok bedst at sige nej hvis man ikke har forstand på det. Så det gælder vel bare om at få en så bred viden som muligt :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:42

Hej Sander,

Sørg for at få afstemt forventningerne på forhånd. Hvis din kunde ved, at du er nødt til at Google dig til viden, før du kan skrive artiklerne, kan kunden vælge til eller fra. I nogle tilfælde vil det være helt ok, og i andre tilfælde kræves der en ordentlig forhåndsindsigt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:16

Sander:
Jeg er meget interesseret i artikelskriveri, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at starte med at skrive for andre.

Hvis du har 10 eller mere i skriftlig dansk på gymnasieniveau, er du velkommen til at søge ind på mit hold af skribenter.
Så får du et aftalt honorar pr. opgave og den sparring, du har brug for.

Følg linket her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/skribenter-sges/

Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:18

Nåh -jeg glemte helt at svare.
Du har to muligheder.
Enten researcher du - det tager længere tid og bør derfor koste mere.
Ellers melder du fra.

Venlig hilsen
Hans

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 06:32

Hej Hans, tak for dit råd Skype-Wink 

Angående optagelse på dit hold så kan jeg desværre ikke fremvise nogen karakter endnu, da jeg først lige er startet på uddannelsen her efter sommerferien. Men hvis det viser sig, at dansklæreren er glad for mig, så kan jeg sagtens lige smide dig en besked Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57
Vil bare sig held og lykke og send en besked hvis du kan/vil skrive om børnetøj.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:54

Tusind tak Mads Skype-Wink

Jeg skal nok lige give et heads up, hvis jeg en dag skulle få nogen form for viden indenfor det felt Skype-Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)