På grund af andre projekter og manglende tid har jeg en ide som jeg gerne vil dele med jer andre på Amino.dk :-) I kan frit låne den, udbygge eller hvad der nu passer dig / jer bedst. Ideen går i sin simpelhed ud på at indsamle gamle uge og månedsblade via en hjemmeside for så efterfølgende at bortgive evt. sælge dem for et lille beløb vidre til Hospitaler, læger, tandlæger m.v. som godt kunne bruge lidt læsestof i deres ventevær. Tanken bag er også det papir og informations spild der er ved bare at smide et månedsblad ud bagefter man har læst det. Andre kunne da få glæde af denne viden eks. et bilblad eller boligblad. Min tanke gik på at få en sponsor med på ideen, gerne post Danmark som kunn stå for forsendelsen og sponsor af frimærker m.m. så en giver frit kan sende sit ugeblad kvit og frit med posten. Firmaer og offentlige kunne så tilmelde sig på siden og evt. kryds af hvad man var interesseret i og hvor mange eks. man kunne ønske sig via hjemmesiden. Jeg ville rigtig godt arbejde videre med min ide, men har desværre ikke tiden og midlerne :-( Så værs`go, brug den eller lad den ligge, det var bare en ide jeg fik :-) |
Så god en ide var det måske heller ikke ?