Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug bare min ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund af andre projekter og manglende tid har jeg en ide som jeg gerne vil dele med jer andre på Amino.dk :-)

I kan frit låne den, udbygge eller hvad der nu passer dig / jer bedst.

Ideen går i sin simpelhed ud på at indsamle gamle uge og månedsblade via en hjemmeside for så efterfølgende at bortgive evt. sælge dem for et lille beløb vidre til Hospitaler, læger, tandlæger m.v. som godt kunne bruge lidt læsestof i deres ventevær.

Tanken bag er også det papir og informations spild der er ved bare at smide et månedsblad ud bagefter man har læst det. Andre kunne da få glæde af denne viden eks. et bilblad eller boligblad.

Min tanke gik på at få en sponsor med på ideen, gerne post Danmark som kunn stå for forsendelsen og sponsor af frimærker m.m. så en giver frit kan sende sit ugeblad kvit og frit med posten.

Firmaer og offentlige kunne så tilmelde sig på siden og evt. kryds af hvad man var interesseret i og hvor mange eks. man kunne ønske sig via hjemmesiden.

Jeg ville rigtig godt arbejde videre med min ide, men har desværre ikke tiden og midlerne :-(

Så værs`go, brug den eller lad den ligge, det var bare en ide jeg fik :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 10:40

Så god en ide var det måske heller ikke ?

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:53

Mads A.:

Så god en ide var det måske heller ikke ?

Tjo jeg tror da såmænd din ide er okay fin - men utroligt mange læger, tandlæger mv. har allerede en eller anden ordning (hvordan den lige fungerer ved jeg ikke) - men den omfatter i hvert fald også brugte blade de modtager til ventestuerne og som derefter sælges for 10-20 kroner som går ubeskåret til røde kors :-)

(Måske en Røde Kors-service?)

mvh

Thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:35

Enig i at din idé er okay, men det findes allerede gennem Support Media - Du kan læse mere om det her

Support Media

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:51

Der kunne godt være en ide i denne side.

Man kunne f.eks lave det sådan at folk kunne købe bladene for 15-20kr pr stk. og de sendes så med B-post til 5kr som evt lægges oven i.

Når folk sender et blad ind, så kunne de f.eks få 10kr til at købe andre blade for. på den måde får man folk til at sende sine gamle blade ind.

Folk som læser et bestemt blad som desværre ikke fik det købt fra maj måned og gerne vil have det, kan så lede efter det på den side, og på den måde få fingrene i det.

Man kunne også lave det sådan at folk kan skrive sig op til gamle blade, så når siden modtager det, får de en mail om det.

Syntes ide'en lyder super fed, men har desværre ikke tiden eller "pladsen" til at lave det.

Michael

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 18:45

Support Media er en rigtig god ide, men det er ikke det koncept jeg ville køre med.

Jeg tænker på hvor mange blade der bliver læst 11 gang for efterfølgende at blive smidt ud, det er da spild af information og papir ( selv om meget bliver genbrugt )

Der er derfor ikke tale om overskud fra div. selskaber som ikke får deres blade solgt, men mere blade som er solgt og som kan bruges igen, bare af andre og her tænkte jeg på Hospitaler m.v.

De priser som er på Support Media er tæt på dem jeg havde i tankerne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)