Så har jeg et super Amino tilbud til dig… Lige nu kan du få taget 5 gratis standard produktbilleder – dog skal du selv betale fragten begge veje.
Standard produktbilleder er med ensfarvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver. For det meste fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på http://bluenation.zenfolio.com/p986701659.
Nogle få eksempler på produkter jeg f.eks. kan fotografere for din virksomhed:
Smykker
Sko
Legetøj / spil
Isenkram
Brugskunst
Lige netop dit produkt...
Der er nogle få betingelser:
Selv om jeg gerne ville, kan jeg desværre ikke tage billeder af store produkter på det her tilbud. Så hvis du har et hjemmespa eller lignende, som du gerne vil have fotograferet, så kontakt mig, så finder vi en god pris.
Jeg må bruge billederne og dit firma som reference på min hjemmeside.
Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra.
Fragten er den fysiske pris det vil koste at sende dine produkter retur. Så det kommer naturligvis an på størrelse og vægten på dine produkter. Så hvis PDK vil have 50kr. for at sende dem retur til dig, så er det det som du skal betale.
Som fotografen er det DIG der ejer billederne.. Du maa saadan set bruge dem til hvad du lyster..
Det er kunden som ikke maa bruge dem til hvad de har lyst til.. Det er noget i to indgaar i kontrakten.. og som din "pris" saa burde afspejle.. At det er gratis.....det er ... well....
Du kan jo altid bruge DINE billeder som reference paa din egen side hvis du har lyst til det.. det samme er en reference til det firma du har lOst opgaven for.. medmindre de stik modsaetter sig det.. hvilket jeg ikke kan se hvorfor de skulle..
Saa alt ialt laeser jeg det som om at du tigger og ber om noget du allerede har fuld rettighed til at gOre... derimod tror du at kunden er ham med "magten" .. hvilket de ikke er... langt fra..
Hvis jeg har misforstaaet dit indlaeg.. saa beklager jeg.. men helt aerligt.. drop nu gratisarbejdet..
Hvis du er en amatOrfotograf saa tag et par flasker rOdvin for det.. men aldrig gratis gratis..Det vil du blive gladere for i laengden..
Jeg leder faktisk efter en fotograf til at tage billeder til webshop. Og jeg synes da det er en god ide at Jesper tilbyder de 5 første billeder gratis, måske han får flere faste kunder af det på længere sigt. Kan ikke helt se, hvad der er galt med at tilbyde gratis "prøvebilleder".
Marlene < Nej som kunden kan jeg godt se at du er glad for gratisarbejde.
Naar det er sagt.. saa staar jeg og skal kObe noget nyt tOj. .kan du ikke lige sende mig 5 stykker gratis tOj til mig.. saa vil jeg se om jeg vil kObe mere.. ? :)
Som fotografen er det DIG der ejer billederne.. Du maa saadan set bruge dem til hvad du lyster..
Det er kunden som ikke maa bruge dem til hvad de har lyst til.. Det er noget i to indgaar i kontrakten.. og som din "pris" saa burde afspejle.. At det er gratis.....det er ... well....
Du kan jo altid bruge DINE billeder som reference paa din egen side hvis du har lyst til det.. det samme er en reference til det firma du har lOst opgaven for.. medmindre de stik modsaetter sig det.. hvilket jeg ikke kan se hvorfor de skulle..
Saa alt ialt laeser jeg det som om at du tigger og ber om noget du allerede har fuld rettighed til at gOre... derimod tror du at kunden er ham med "magten" .. hvilket de ikke er... langt fra..
Hvis jeg har misforstaaet dit indlaeg.. saa beklager jeg.. men helt aerligt.. drop nu gratisarbejdet..
Hvis du er en amatOrfotograf saa tag et par flasker rOdvin for det.. men aldrig gratis gratis..Det vil du blive gladere for i laengden..
Hej Dennis,
Det er fuldstændigt korrekt at jeg juridisk har ophavsretten på billederne jeg tager, men derfor kan jeg jo godt vælge at forsikre en evt. kunde om at hans billeder ikke bliver solgt til tredjepart. Derudover syntes jeg da det er god forretningsetik at oplyse om at jeg evt. vil bruge billederne som reference. At du læser det som om jeg tigger og ber, tja man kan læse det i det som man vil jo.
Mht. at jeg tilbyder det gratis, så syntes jeg absolut jeg får noget for det. Jeg får nogle gode billeder at vise frem og mere erfaring i lyssætning og fotografering af emner, jeg ellers ikke nødvendigvis ville komme til at fotografere.
Men tusind tak for dit indlæg - og jeg vil da absolut ikke forhindre nogen i at ligge et par flasker rødvin med, det er jeg sikker på mig og kæresten nok skal få sat til livs.
Jeg tilbyder også gerne min tid gratis, jeg kan faktisk give dig nogle rigtige gode råd, hvis du har brug for det i forbindelse med at du måske skal købe en gave, det tager jeg ikke penge for, men det giver mig nogle gange et salg på lidt længere sigt. Så nej jeg uddeler ikke varer gratis. Ligesom Jesper sikkert ikke kan lave et af billederne i væg plakat gratis. Generelt går jeg ikke ind for gratis arbejde, men her virker det som et "prøv mig af" tilbud. Og det er da en god ide.