Hjælp til opstart af virksomhed, regnskaber.
Tilmeldt 27. Sep 10
Hej Aminoer
Går ikke længe før jeg får CVR nummer og jeg har ingen forstand på at indberette Skat - Moms etc, findes der nogle gode regnskabsprogrammer eller nogen andre steder jeg kan lære disse ting?
Vil gerne betale for det..
/Emil
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
24-08-2011 kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Mit bedste bud er at du finder en god bogholder /revisor der har styr på disse slags ting. Jeg er sikker på at det betaler sig på længere sigt.
Som iværksætter må du lære at man ikke kan alt selv, selvom det af og til kan være frusterende.
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Mit bedste bud er at du finder en god bogholder/revisor der har styr på disse slags ting. Jeg er sikker på at det betaler sig på længere sigt.
Som iværksætter må du lære at man ikke kan alt selv, selvom det af og til kan være frusterende.
Ja det er jo lige det :-) Også derfor jeg skal have en prof til det her, jeg holder mig langt væk fra det :)
Tak for dit bud, andre?
/Emil
Svar
Tilmeldt 9. Jan 11
Xellence Group
Skrevet
24-08-2011 kl. 20:16
Svar
Hej Emil,
Vi hjælper gerne med det hele, lige fra registreringen af din virksomhed , bogføringen, angivelse af moms mv. og udarbejdelse af regnskab .
Vi garanterer for markedets laveste priser, og du behøver ikke investere i et bogføringssystem - det sørger vi for.
Du kan se mere på www.xellencegroup.com eller send mig en mail på t.larsen@xellencegroup.com, hvis du ønsker besvarelse på yderligere spørgsmål mv.
Mvh.
Thomas
Svar
Tilmeldt 8. May 07
Remy
Fra
Remy
Skrevet
24-08-2011 kl. 20:25
Svar
Mit bedste bud er at du finder en god bogholder/revisor der har styr på disse slags ting. Jeg er sikker på at det betaler sig på længere sigt.
Jep det kan jeg også anbefale dig
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Har fået henvendelse via pm.
Tak for hjælpen :) /Emil
Svar
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Svar
Bedste hilsner fra Jonathan Løw Team-Leader hos Kaospiloterne.