|
Lad mig starte fra en ende af. For ca. 1 år siden købte jeg mobil gennem telia (gennem telefonen). En mobil jeg fik til en krone og hvor jeg bare kunne bruge mit gamle abonnement. Skønt! Så for et par dage siden ringede jeg til Telia igen fordi, at jeg kunne se jeg betalte for meget i abonnement. Jeg betalte 120,-. Jeg ventede i ca. en halv time før jeg kom igennem. Da jeg endelig kom igennem og fortalte om problemet kunne, manden jeg snakkede med, heller ikke rigtig finde ud af hvad der var galt. Han sagde venligt at jeg skulle vente så fandt han ud af det. Fair nok, tænkte jeg så. Der gik så et kvarter før han kom tilbage?! Problemet var at jeg havde 2 abonnementer, og det var noget med at de var lagt sammen. Ok, tænkte jeg så. Men så kunne jeg jo lige spørge om ikke jeg kunne få en ny mobil, da den gamle efterhånden var slidt op. "Nej, det bruger vi ikke". Da kom jeg til at tænke på "vi bruger ikke" eller hvad det nu hedder. "Det har vi faktisk aldrig gjort". "Øhh, jo i solgte mig en mobil for ca. et år siden til en krone". Men det kendte han ikke noget til. Farvel farvel sagde jeg så. Her i dag modtog jeg så et følgebrev fra Telia i Randers hvor jeg aldrig har været. Jeg aner virkelig ikke hvad brevet gik ud på, og det var vist sendt 26 maj 2006?. Jeg ringede ind, og spurgte om hvad det var. (læg mærke til her at jeg kom relativt hurtigt igennem. kun 10 minutters ventetid). Jeg fik så at vide, at det var en låsekode jeg havde bestilt. Men ja, den fik jeg jo over telefon, så min mobil HAR været låst op. Det vidste de godt nok ikke lige helt. "Nå fint nok" tænkte jeg. Men jeg kunne da lige prøve og se om ham her ville sælge mig en mobil. "Det kan vi sagtens, jeg stiller dig lige om til salgsafdelingen". "Fedt" tænkte jeg. Jeg blev stillet om, og spurgte om jeg kunne få en ny mobil til 1 kr. "Ja hvilken mobil vil du købe" (som om der var frit valg på alle hylder) "En nokia 6131" svarede jeg. "Med Telia On?". "Nej, jeg har express". "Den har vi desværre kun til 499kr". Nå, tænkte jeg så og lagde på. Da jeg købte min mobil sidste gang var det ikke ikke igennem deres webshop, men mere et hemmeligt lager, som man ikke kunne se. Men det "hemmelige lager" er vist afskaffet?. Jeg synes i hvert fald jeg har fået en dårlig oplevelse af Telias kundeservice. |
debitels fungerer lige så skidt..
Jeg glæder mig ihvertfald til at komme tilbage til telmore! :)
Bliv gratis medlem