Er der nogen rare venlige sjæle der kan hjælpe mig med at integrere en simpel php-kontaktform på min hjemmeside?
(eller en smartere kontaktform hvis det da findes)
Alt kodning mht design, skrivbare bokse mv. er sat op - jeg mangler bare den bagvedliggende funktion der sender skriften fra min hjemmeside til en specifik mail.
BEMÆRK: Jeg kan ikke betale for dette da budgettet allerede er strakt over evne - og derudover ved jeg at det er relativt simpelt at lave (og der findes en milliard skabeloner) - men jeg evner desværre ikke den slags med at tilpasse osv.
Jeg håber på en kodestærk og venlig amino der måske kan hjælpe mig eller fortælle mere om hvor jeg kan finde hjælp :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
1. Tror du jeg har prøvet at google før jeg spilder andres tid, eller tror du ikke jeg har?
2. Læser du det jeg skriver, når jeg skriver at jeg ikke kan finde ud af at integrere disse ting selvom jeg ved det er simpelt, eller vælger du ikke at læse det?
3. Synes du selv du er vanvittig morsom eller kan du bare godt lide at spilde folks tid? :-)
mvh
thasje
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
1. Tror du jeg har prøvet at google før jeg spilder andres tid, eller tror du ikke jeg har?
2. Læser du det jeg skriver, når jeg skriver at jeg ikke kan finde ud af at integrere disse ting selvom jeg ved det er simpelt, eller vælger du ikke at læse det?
3. Synes du selv du er vanvittig morsom eller kan du bare godt lide at spilde folks tid? :-)
mvh
thasje
Må nok sige, synes også det er lidt grumt, har du læst hans overskrift?
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.