Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rekruttering af entertainere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Entertainyou er et dobbeltbemandet firma, som har beskæftiger sig med booking af entertainere til diverse arrangementer.

Her kan findes alt fra fotografer, dansere, gøglere, fodboldfreestylere og meget andet som kan få selv den kedeligste begivenhed til at blive en rigtig underholdende og sjov aften.

Vi formidler kontakten mellem kunde og entertainer og finder hermed den bedste person til opgaven, så kunden finder den perfekte underholdning. Her har du simpelthen mulighed for at skræddersy din egen underholdning helt ned til mindste detalje.

Prisen afhænger af hvor længe underholdningen skal vare og hvor underholdningen skal foregå.

Vi har store ambitioner og vores mål er at få vores kunder til at få bedst muligt ud af det kapital, som er stillet til rådighed. Vi har brugt lang tid på at få de rette mennesker ind i dette, så vores kunder altid er tilfredse med det og får en uforglemmelig oplevelse uanset hvad.

På vores hjemmeside vil man kunne læse om de forskellige entertaineres referencer, om personen og selvfølgelig en målgruppe. Pris er ikke fastlagt og vi er altid åbne for at lave specielle tilbud, dog kommer det an på sted, tid og længden af underholdningen.

Har du et talent eller kan du noget som ingen andre kan, og har du lyst til at få en profil på vores hjemmeside med mulighed for at få en masse jobs og tjene gode penge, så skriv en email til nedenstående.

Email: jannickjoel@live.dk

Vi håber på at høre fra dig :)

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 16:18

Hej

Kunne du ikke lave et link til jeres hjemmeside ?
Jeg finder kun et par tyske sider når jeg søger.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 16:34

Den er ikke oppe endnu :)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 17:19

Hej Jannick,

det lyder som et rigtig spændende projekt, I har gang i - selvom det er en virkelig hård branche I er på vej at kaste jer ud i. Har I overvejet, hvad der gør jer anderledes end de hundredvis af andre booking- og managementbureauer, der findes? Og hvordan vil I sikre høj kvalitet i jeres acts?

Endelig vil jeg være forsigtig med nogle af de formuleringer, du bruger herinde. F.eks. "mulighed for at få en masse jobs og tjene gode penge." Især når I ikke engang har et website oppe at køre endnu. Vær hellere ærlig omkring hvad jeres helt konkrete planer er, hvordan I kan levere en særlig god service for kunstneren / foredragsholderen, og hvilket netværk I har indenfor branchen. Overvej også hvordan I kan networke med firmaer og organisationer, da det jo potentielt er disse, I skal få solgt underholdningen ind til. Blot nogle venligt mente råd I kan bruge, hvis I har lyst :-)

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:36

Hej igen Jannick

Nå..hmmm - ja hvis der ikke er en side endnu er det jo svært at få en fornemmelse af tilbudet - og hvordan det skiller sig ud.  Så må jeg jo spørge i stedet :-)

Jeg er også foredragsholder - med nogle rejseforedrag - og et nyt på vej om UNESCO's "Verdensarv".
( www.friluftskompagniet.dk )

Hvordan vil det virke for mig...

Skal jeg give noget for at have en profil ?
Kan jeg selv bestemme min pris ?
Bookes der gennem siden - eller direkte hos mig ? - er der fx. link til min hjemmeside ?
Hvor meget plads er der i en profil - billeder  - tekst....
Hvilke aftagere af foredrag har I kontakt med ??

Mange hilsner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)