Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforståelig anklage om kopiering af side

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:
Det skal du glemme alt om, du er slet ikke velkommen med et wordpress.com subdomæne domæne :-).

Lol den overså jeg, men det må være en redirect, for man havner der ved indtastning af .dk adressen - godt set Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:09

Therese E. Olsen:
Der er flere sider på nettet, der opdaterer deres brugere med tilbud til børn og det kan man simpelthen ikke tage patent på.

Korrekt, det er mere når det handler om artiklers indhold.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:12

Hej igen

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

At du ikke mener jeg er velkommen må være dit problem!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:13

Entrepreneur - Jan:
Korrekt, det er mere når det handler om artiklers indhold.

Jeg er helt enig... Har også modtaget en mail hvori der står at indlægget var på deres side i sidste uge.... Øhm... Hvordan skal jeg så kunne vide hvad der stod?

Tilmeldt 24. Apr 07
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 23:18

Her ser du indlægget og de sidste linier er jo mere eller mindre kopieret bortset fra at du bruger links!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:20

tomrum:

Hej igen

Vores domæne www.shopping4kids.dk peger på vores wordpress blog indlægget er udgivet hos os den 15. august... 

At du ikke mener jeg er velkommen må være dit problem!

Jeg tror det han mener er, at det ikke er en sag som Klagenævnet overhovedet vil bruge tid på, da det ikke ligger et sted (læs TLD) som de har noget med at gøre.

Køb ren argan olie her

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tomrum:

Jeg skal ikke blande mig i jeres dyst om koncepter, men vil bare lige give det gode råd at få jeres site over på en egen Wordpress-installation på jeres eget domæne hurtigst muligt. Som jeg husker Wordpress.com-retningslinierne, er diverse former for reklamer og affiliate marketing nemlig ikke tilladt.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 23:23

tomrum:
Her ser du indlægget og de sidste linier er jo mere eller mindre kopieret bortset fra at du bruger links!

Jeg er sku ret træt af at blive anklaget for at have kopieret jeres indlæg, når jeg aldrig har læst det, før du altså har sendt dette link!

Hvordan vi lige har valgt de samme mærker aner jeg ikke, men teksten med at det er alle varer i shoppen er jo fra babyshoes egen side, så derfor har jeg skrevet det på den måde.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)