Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til handelsbetingelser og evt. feedback på webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Console-equipment Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte min webshop. (den er ikke live endnu)

Et preview kan ses på www.ce.itehost.dk

For at kunne lave en indløsningsaftale på kreditkort skal jeg have synlige handelsbetingelser (som man jo skal uanset hvad)

Dog kunne det være rart hvis der et sted lå en template til en sådan, som man derefter selv kan rette i. Jeg har fundet handelsbetingelser på andre webshops, som jeg kunne kopiere og ændre, men der står tydeligt på siden at der er copyright på alt derinde (hvilket jo også må gælde handelsbetingelser).

Er der nogen der ved om der findes en sådan? Hvis jeg spørger ejeren af en anden side om lov, og han derefter skriver at jeg gerne må bruge den, vil det så være bevis nok i tilfælde af eventuelle "twister"?

Udover dette, må i meget gerne give feedback på siden (bemærk, stadig work in progress). Jeg bruger en template som jeg har fået af min it-leverandør, og med tiden vil jeg muligvis revidere designet så det er mere personligt. Dog vil jeg ikke bruge penge på dette endnu (har en meget lille startkapital).

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:03

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Console-equipment Skrevet kl. 12:31

Hej

Mange tak. Lige hvad jeg ledte efter.

angående siden, ved jeg at der er mange der vil sige SEO, og det er jeg også i gang med :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)