Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb meget billigt kød og få gratis grønt med

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en regnefejl og bestilt lidt for meget kød i denne uge og har en kødpakke til overs:(

Men i stedet for at putte den i fryseren (er stopfuld, da jeg ikke har en matematisk udd:))

Så tænkte jeg, sælg den for 500 inkl. fragt og en gratis grøntkasse. Det eneste du skal gøre for at få denne billige kødpakke er at skrive et godt blogindlæg:)

Men lige for at vise hvor meget du tjener på at skrive et blogindlæg:

• Kødpakke værdi: 660 se kødpakken her Uge kødpakke
  • Den nemme grøntsagskasse: 120
  • Fragt: 49
Ialt 829 kr.
Dvs. din løn for at skrive et godt blogindlæg er 329 kr.
Men det skal være hurtigt da vi pakker og sender ud i morgen- Torsdag og du skal helst bo i østjylland eller sjælland.
Blogindlægget må meget gerne omhandle mad/råvare af god kvalitet og bliver brugt på www.team-annasminde.dk
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 09:53

Nå ja jeg skal helst have den solgt inden kl. 14:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:23

jeg kan ikke spise så meget kød .

harmer svært med hurtigt salg

Men et par ideer her optimere side ved tilbud 

super kød og grønsager 

indgående links til siden 

kør med rss til denne side lav nyt blog indlæg ved nyt tilbyder jo flere steder tilmeldt denne rss - feed kommer det ud flere steder 

kør adwords til vis ønsker hurtigt salg 

vis ikke haves tid ansætte en lige at stå for den online markedsføring 

hvem er bedste online markedsføring , sig dig selv , skriv om emmet ingen ved mere end dig selv , du skal formidle mere viden.

vis ansætter en kan man kræve , de ved alt om kød og grønsager og vil skrive som du gør .

hvad gøres så de laver alt , der ved vedr. tilmelding vejledning og husk du se artikler og du kommer med ideer , vis du også satser på denne nyheds faktor 

vis haves tid til overs kan man altid lave lidt når man sider i tog - bus mv.

nyt kan man altid få ny ideer hav den vildeste passion og give aldrig op som iværksættere sættes der konstant nye mål

lidt tips her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

vis har gjort alt , står du bedre forbedret til næsten gang hurtig salg og du øger også hvad der kommer ind af penge normalt i forretning er aktive , det skaber en høj troværdighed og trustværdi , målet er endnu større succes og hurtigere salg og derved kan sælge varen billigere til din penge punge glæde og kunders penge punge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:09

Hvis ikke den er solgt, og du er villig til at handle med mig selv om du aldrig fik et artikel resultat du var tilfreds med, så køber jeg den gerne

Mht blog indlæg, så kan jeg skrive et om kød og styrke træning, eller et om kød og vægttab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)