Kære Aminoer På forhånd tak! |
Spændende koncept!
Kære Aminoer På forhånd tak! |
Spændende koncept! |
Hej Thomas det ser spændende ud. Et par hurtige kommentarer. - Jeg mangler helt sikkert konkrete eksempler på før og efter billeder. |
Hej Arco Tusinde tak for dine kommentarer. Det med før og efterbilleder skal helt sikkert med. Jeg har faktisk overvejet at lave en side som f.eks. hedder "Tour", hvor vi viser de forskellige muligheder. Vi viser de forskellige muligheder ved hjælp af illustrationer på "pricing" siden, men det kan jeg godt se ikke er nok. Det med fejl i bestillingsflowet skal jeg vist have kigget på meget hurtigt! /Thomas |
Tak for det Johnny. Jeg håber det bliver muligt at konvertere brugere direkte på websitet. /Thomas |
Hej Thomas, Fedt koncept og konkurrencedygtige priser. Lækkert og nemt website. Held og lykke! |
Tak for de pæne ord. Det er altid dejligt at få ros, når man har arbejdet på noget i så lang tid. |
Vi har nu fundet fejlen, så bestilling også virker i IE 8. Tak for hjælpen, Arco. Tak for alle henvendelserne omkring test af Remove The Background website. Vi er oppe på 7 testere (mangler stadig 3). |
Hej Thomas Hold kæft et kick-ass koncept! Fandme fedt. Og jeg er HELT vild med jeres Video. Meget amerikansk, men tro mig, det virker! Jeg prøvede under "Pricing" at vælge "Show options" under File format, men får JS fejl: Webpage error details User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.5; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.1; MS-RTC LM 8; .NET4.0C; .NET4.0E)
Sidder med IE8 og Compatibility View. Håber det kunne hjælpe, og held og lykke, det bliver sgu stort!! |
Tusinde tak for dine flotte ord og øv, jeg troede lige vi havde styr på IE8. Det får vi snarest muligt. Indtil da, vil jeg anbefale at benytte Firefox el. Chrome. |