Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på udsolgtet varer!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tip :)

Men Casper, er din shop ikke sat op i prestashop? Der ligger den funktion nemlig som standart. Jeg har nemlig testet det i min shop, og det tog ikke mange minutter at sætte op.

Men jeg kan så se at jeg får et bedre resultat, ved at angive en længere leveringstid på de produkter jeg ikke lige har på lager. Der bliver så samtidig sendt en mail ud også, om at man skal være opmærksom på at man har bestilt et produkt med længere leveringstid.

Men jeg ved så også med 99% sikkerhed at jeg kan have produktet hjemme efter få dage.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:54

Hej Allan.

Jo - men jeg synes nu ikke det var standard?

Anyway, så ja, det er også en mulighed at gøre det som du siger. Problemet er bare lidt at jeg som regel ikke ved det, så her er jeg helgarderet :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:29

Hej Casper

Super godt indlæg ;-) jeg har skreven en lidt længere kommentar inde på bloggen. Men tak fordi du ville dele din gode ide med os andre 

Ha en dejlig aften 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 21:58

Casper Blom:
Jo - men jeg synes nu ikke det var standard?

Det kan måske være pga. versionen? Det ligger hvert fald hos mig :)

Men det er også underordnet. Tippet er stadig godt, og som shopejer burde man bestemt teste det af :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:48

Fungadgets - Allan:

Super tip :)

Men Casper, er din shop ikke sat op i prestashop? Der ligger den funktion nemlig som standart. Jeg har nemlig testet det i min shop, og det tog ikke mange minutter at sætte op.

Men jeg kan så se at jeg får et bedre resultat, ved at angive en længere leveringstid på de produkter jeg ikke lige har på lager. Der bliver så samtidig sendt en mail ud også, om at man skal være opmærksom på at man har bestilt et produkt med længere leveringstid.

Men jeg ved så også med 99% sikkerhed at jeg kan have produktet hjemme efter få dage.

Hvad hedder den funktion Allan? :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 13:54

Det er et modul der hedder "Mail indberetninger"
Når det er aktiveret kan du klikke på "konfigurer" så er der mulighed for at vinge af så folk kan indtaste email, og få en besked når varen er på lager igen.

Tager 2 min. at sætte op

Det forudsætter selvfølgelig at du ikke tillader bestillinger ved udsolgte vare.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)