Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er den billigeste løsning til online betaling

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi vil gerne gøre lidt ved den private del af vores webshop og vil derfor gerne tilføje mulighed for betaling med dankort og visa.

Jeg så for nogle måneder siden et indlæg herinde hvor man nævnte en gratis løsning der giver mulighed for at benytte en lang række betalingskort, den enste udgift var pr transaktion. Men nu kan jeg ikke huske eller finde indlægget igen. Nogen derkender til den løsning?

I min søgen faldt jeg over Freeway som tilbyder noget til betalingsdelen gratis. http://www.computerworld.dk/art/65483/gratis-dankortbetaling-til-netbutikker
Dog skal du stadig oprette en indløsningsaftale med PBS. Er der evt nogen der kender udgiften til dette? Jeg har været inde på pbs.dk men kan ikke gennemskue hvad det er jeg har brug for.

Alle råd til en billig/gratis løsning er kærkommen:)

Mvh
Michael

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:49

Hej Michael,

Så vidt jeg ved så er moneybookers også kun en løsning hvor du betaler pr. transaktion...

Du kan også få en indløsning aftale med euroline, de er meget billige i forhold til nets(pbs) og har nogle bedre vilkår, men de kan ikke tage dankort, kun visa delen, men altså de fleste dankort har jo visakort på...

/Martin

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Skrevet kl. 19:52

Nå ja det var moneybookers jeg havde kigget på dengang. Det er en udmærket løsning ikke? Du betaler kun pr transaktion og ikke andet, ik?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:27
Hej

Vi bruger Ewire som vi synes passer fint ind i vores forretning. Deres SMS-løsning hvor man modtager en SMS for at verificere sig falder lige i vores ånd, i det vi sælger SMS-beskeder. :-)

Det kan sagtens betale sig at give det lille beløb til deres mindste "forretnings"-plan. Deres gebyrer er ikke for høje og passer fint.
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:41

Jeg vil også stærkt anbefale Ewire, der er en lille oprettelse på 395 mener jeg, men det fede er at man IKKE skal have en indløsning aftale med pbs/nets og så kan man tage imod dankort alligevel ;-) 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Skrevet kl. 20:49

hmm skal man have indløsningsaftale for at benytte moneybookers?

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Skrevet kl. 21:00

Grunden til at jeg spørger er at jeg er igang med at oprette mig hos moneybookers. Men har lige kigget lidt på Ewire, og det ser da heller ikke helt dumt ud. Bare dét at firmaet er dansk tiltaler mig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:04
Hej

Du skal ikke have en indløsningsaftale ved Ewire. Den klarer de. :-)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Skrevet kl. 21:11

Okay... valget er faldet på Ewire!:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Jeg har selv set på http://quickpay.dk/.

Er der nogen der har erfarring med dem?

De har umiddelbart de billigste priser, ihvertfald for nyopstartede. Hvis man som mig foretrækker pris pr. transaktion, så kan jeg ikke se nogle billigere.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)