|
Ja, hvis vi lige kunne se linket til siden, ville vi kunne hjælpe dig en hel del bedre.
Er det kun optimering af siden, som du har købt? Eller også at de bygger links til siden ude fra nettet?
Mvh Anders
Ja, hvis vi lige kunne se linket til siden, ville vi kunne hjælpe dig en hel del bedre. Er det kun optimering af siden, som du har købt? Eller også at de bygger links til siden ude fra nettet? Mvh Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det ville jeg nu ikke være urolig for, hvis jeg var dig. Denne tråd er ikke ligefrem optimeret til lasere. Men hvis du gerne vil være sikker, så skriv urlen som "kode", fx laserpointers punktum dk |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg Kommer her med nogle bud Hvor gamle er siden Hvor meget tekst er der på siden Hvor tit opdateres siden Hvor meget er betalte , ingen laver noget gratis. Vis du ikke er motiveret til at skrive løs egen siden , har eksperterne ikke , meget indhold at arbejde med. Hvilken type virksomhed i nogle brancher hårdere konkurrence end andre. Hvor meget formidles andre ting bl.a video billeder tekst. Hvor stor er din passion i at skrive unik indhold på egen side, det er også vigtigt , vis ikke alt er unikt har SEO ekspert svære vilkår |
Ja, som Anders er inde på er det noget nemmere hvis vi har en konkret URL at forholde sig til. Husk også på at links har en stor betydning - så et eller flere links fra Amino, vil kun være gavnlige for din hjemmeside. Ydermere får du konkrete tips, som du kan bruge til at vurdere om din SEO-man gør arbejdet godt nok. / Emil |
+ At der nok skal være et par aminoer i denne tråd, der - blot ved at se på din side - kan fortælle dig, om din SEO-mand er kompetent og overhovedet laver noget. /JG |
Regel nr. 1 /Brian |
Nemlig :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej
dobeltwdobeltwdobeltw puntum super laser shop i et puntum dk |