Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering hvor lang tid???

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Laser pointer , laser
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:32

Ja, hvis vi lige kunne se linket til siden, ville vi kunne hjælpe dig en hel del bedre.

Er det kun optimering af siden, som du har købt? Eller også at de bygger links til siden ude fra nettet?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hej

Grunden til at jeg ikke skriver her er så det ikke kom op på Google når man søger på det...
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:41

Det ville jeg nu ikke være urolig for, hvis jeg var dig. Denne tråd er ikke ligefrem optimeret til lasere.

Men hvis du gerne vil være sikker, så skriv urlen som "kode", fx laserpointers punktum dk

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56

Jeg Kommer her med nogle bud

Hvor gamle er siden

Hvor meget tekst er der på siden

Hvor tit opdateres siden

Hvor meget er betalte , ingen laver noget gratis.

Vis du ikke er motiveret til at skrive løs egen siden , har eksperterne ikke , meget indhold at arbejde med.

Hvilken type virksomhed i nogle brancher hårdere konkurrence end andre.

Hvor meget formidles andre ting bl.a  video billeder tekst.

Hvor stor er din passion i at skrive unik indhold på egen side, det er også vigtigt , vis ikke alt er unikt har SEO ekspert svære vilkår 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:26

Ja, som Anders er inde på er det noget nemmere hvis vi har en konkret URL at forholde sig til. Husk også på at links har en stor betydning - så et eller flere links fra Amino, vil kun være gavnlige for din hjemmeside. Ydermere får du konkrete tips, som du kan bruge til at vurdere om din SEO-man gør arbejdet godt nok.

/ Emil

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:04

Emil Blücher:

Ja, som Anders er inde på er det noget nemmere hvis vi har en konkret URL at forholde sig til. Husk også på at links har en stor betydning - så et eller flere links fra Amino, vil kun være gavnlige for din hjemmeside. Ydermere får du konkrete tips, som du kan bruge til at vurdere om din SEO-man gør arbejdet godt nok.

/ Emil

+ At der nok skal være et par aminoer i denne tråd, der - blot ved at se på din side - kan fortælle dig, om din SEO-mand er kompetent og overhovedet laver noget. 

/JG

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:08

Ozso:
Grunden til at jeg ikke skriver her er så det ikke kom op på Google når man søger på det..

Regel nr. 1
Du kan ikke søgemaskineoptimere dit site hvis du er bange for at linke til det.

/Brian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:10

JesperG:

Emil Blücher:

/ Emil

+ At der nok skal være et par aminoer i denne tråd, der - blot ved at se på din side - kan fortælle dig, om din SEO-mand er kompetent og overhovedet laver noget. 

/JG

Nemlig :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

Hej