Jan
du går i selvsving, hvor nævner jeg den anden virksomhed? må jeg se det ?hvor bryder jeg markedsføringsloven eller har brudt.....Jan nogle gang ser du ting som du vil se dem, men det er ikke nødvendigvis rigtigt...
Lad nu være med at spille idiot. Du nævnte i din overskrift (som jeg ændrede) en Amino og betalingsstandsning, hvoraf den ene ting er overtrædelse af reglerne her og det andet udsagn er decideret løgn, da det ikke er i Statstidende.
Du giver tilstrækkeligt nok med oplysninger til at man kan finde dem, du vælger at bruge et, i mine øjne tvivlsomt site, til at oprette firmaet i et online katalog for du kan gå ind og bedømme det negativt eller videregive informationer som i princippet er forretningshemmeligheder.
Du har kun ÈT formål og det er at genere denne virksomhed eller prøve at stoppe dem ved at hænge dem ud her og andre steder med din billigelse.
Så sig du bare jeg går i selvsving, det er helt fint med mig - men hold kæft hvor er jeg træt af uintelligente folk der ikke fatter en meter og egenfortolker lovgivningen i den påståede Mariatjenestes ånd..det er til at brække sig over...
Du har slutteligt ikke vist det plausibelt for dig at være istand til at skelne men ret og uret i lovgivningsmæssig forstand, hvorfor jeg ikke vil spilde mere tid på at forklare dig noget du ikke forstår alligevel.
Men næste gang du poster sådan et indlæg, så anmelder jeg det bare istedet så det bliver slettet, så gør jeg dig og mig en tjeneste. Du undgår at stå i dårligt lys som virksomhed og undgår lovovertrædelser, og jeg spilder ikke min tid.