Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så en til fra håndværkerbranchen som har udfordringer

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan har ret.

Send hende i retten med dit krav, - og hjælp de udlændinge du får henvendelser fra så godt du kan.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:29

parterapeuten:

hej

jos er fint  ud, men hvodan kan jge skrive en anmeldelse? skal jeg lave et log ind?

Ja, lav en brugerprofil (højre side på forsiden af www.WebSjop.dk )

Mvh.

ShopNyt

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:36

ditbrugtmarked:

parterapeuten:

hej

jos er fint  ud, men hvodan kan jge skrive en anmeldelse? skal jeg lave et log ind?

Ja, lav en brugerprofil (højre side på forsiden af www.WebSjop.dk )

Mvh.

ShopNyt

Utroligt at se at www.websjop.dk og shopnyt fortsætter med at opfordre til overtrædelse af markedsføringsloven.

Køb ren argan olie her

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:39

Entrepreneur - Jan:

Utroligt at se at www.websjop.dk og shopnyt fortsætter med at opfordre til overtrædelse af markedsføringsloven.

WebSjop.dk overtræder IKKE markedsføringsloven.

Mvh.

ShopNyt

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jen

jeg ved det ikke hvad DU tænker på, men det er vigtigt at hjælpe andre mennesker på en eller anden måde, hvis de selv ikke kan det.

Virksomhed har ikke udbetalt løn til flere lettere og litauer, og ved tilfælde har de fortalt mig det! mange udlændinge håber at danskerene er ærlige folk(som jeg også håber)men desværre maaange rigtig maaange bliver snydt for deres løn!Desværre dk har en dårlig rygte i østeuropa ang betaling af løn, når jeg skal finde folk, så mange siger at de bliver nok alligevel snydt!!! Og det er jo synd at dk skal have sådan et rygte, så derfor hvis vi lagte alle de dårlige betalere på nettet, vil der værre færre der snød og bedrag andre???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ditbrugtmarked:

Entrepreneur - Jan:

WebSjop.dk overtræder IKKE markedsføringsloven.

Mvh.

ShopNyt

Det er jeg nu ret overbevist om at du gør, da dit eneste formål med oprettelse af virksomheden har været for at der kunne skrives en anmeldelse som skulle gå på advarsel mod firmaet.

De har ikke selv oprettet sig der og ikke bedst om det, så vidt jeg forstår det - hvorfor du alene gør det for at være behjælpelig med at der fremføres negativ omtale og det er en overtrædelse.

Om du vil kaldes hæler eller stjæler er ligemeget, begge ting kan straffes.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:51

parterapeuten:
dk har en dårlig rygte i østeuropa ang betaling af løn, når jeg skal finde folk, så mange siger at de bliver nok alligevel snydt!!! Og det er jo synd at dk skal have sådan et rygte

Ja og østeuropøere er i danske øjne, svindlere, mordere, bedragere, tyve og røvere der voldtager, slår ihjel, røver guldsmede, tricktyverier, mord på hoteller.. så hvad kan vi få ud af det?

Østeuropæere er ikke dummere end andre folks børn, og når de ansættes udenfor overenskomst og til tider illegalt, så havner de hos nogle til tider tvivlsomme virksomheder. Dette skyldes ene og alene grådighed fra begge sider. Jeg antyder dermed ikke at omtalte virksomhed er tvivlsom, men mere at der kan være vandrehistorier.

parterapeuten:

jeg ved det ikke hvad DU tænker på, men det er vigtigt at hjælpe andre mennesker på en eller anden måde, hvis de selv ikke kan det.

Selvfølgelig ved du ikke hvad jeg tænker på, men jeg skriver de ting jeg finder korrekte.

Hvis du vil hjælpe østarbejdere, så find arbejde til dem og giv dem løn.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej Jan

det er noget pjat du skriver havd med trustpilot, der kan jeg bare anmelde alle virksomheder som jeg selv finder i systemet, selv om de har aldrig været i systemet før?

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Desværre dk har en dårlig rygte i østeuropa ang betaling af løn, når jeg skal finde folk, så mange siger at de bliver nok alligevel snydt!!!

Nu er der jo ikke ligefrem mangel på håndværkere i Danmark. Hvis du mangler folk, så kunne du jo forhøre dig hos det lokale jobcenter istedet. Det kræver dog at du betaler en anstændig løn.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 14:13

Man har som forbruger lov til at fortælle om dårlig service, men kriminalitet skal anmeldes til myndighederne og ikke på nettet.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)