Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så en til fra håndværkerbranchen som har udfordringer

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

ditbrugtmarked:

Hej Lina.

Send mig en email ( kr@shopnyt.dk )med firmainfo, så opretter jeg firmaet på www.WebSjop.dk hvor du og andre derefter kan derefter skrive anmeldelser af firmaet.

Mvh.

ShopNyt

Yes er gjort

http://www.websjop.dk/profil/xxxxx-xxxxx.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

jos er fint  ud, men hvodan kan jge skrive en anmeldelse? skal jeg lave et log ind?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:57

parterapeuten:
nu hvor hun har glemt at betale 2 af mine faktuarer er jeg blevet opmærksom på de klager de kommer fra personalet. Jeg  sender hende  til inkasso og hun har en enkelmandsvirksomhed huraaaaa, så hun skal betale regninger på tidspunkt.....men stakkels udlændinge....hvad kan de...

Skrev du ikke at hun var i betalingsstandsning?

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jo det sagte banken til mig, men hun har enkelmandsvirksomhed og ikke et aps sååå, hun binder personligt, det kan være at hun kan ikke betaling regninger nu, men hun skal da stadig sendes til inkasso??

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

men jeg ved det jo ikke om hun en standsning til skifteretten eller kun til banken??for hos banken kan man også få standsning i et par måneder...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

parterapeuten:

hej

jos er fint  ud, men hvodan kan jge skrive en anmeldelse? skal jeg lave et log ind?

Jeg synes oprigtigt at dig og DBM virkeligt skal tænke jer om en ekstra gang og ikke udstille jeres manglende indsigt i lovgivningen mere end højst nødvendigt.

I har allerede gjort jer skyldige i overtrædelse af markedsføringsloven og I kan derfor retsforfølges og straffes for dette med bøde eller hæfte.

Uanset om hun betaler sine håndværkere eller ej, så er det en usmagelig måde I gør tingene på og på ingen måde relevant i et forum som dette.

Mig bekendt er der intet til hinder for at man ansætter folk på dagsbasis uden kontrakt, så der er ikke noget odiøst i det.

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jeg har ikke gjort noget forkert, vi har hverken skrevet noget negativt eller positivt om nogle. eller på nogle hjemmeside. hvis vedkommende ikke betaler løn til østeuropeier, så er det vigtigt at advare folk om dette!

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:11

Søgninger på cvr.dk og statstidende.dk giver ingen uheldige resultater. Så måske skulle man lige klappe hesten lidt (meget!)

Med venlig hilsen

Michael Rode

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:
men jeg ved det jo ikke om hun en standsning til skifteretten eller kun til banken??for hos banken kan man også få standsning i et par måneder...

Der er ikke officielt nogle meddelser i Statstidende eller på Cvr.dk - så både dig og banken er på dybt vand. Det er i øvrigt mig bekendt også ulovligt at din bankrådgiver, eller hvem det nu er, har videregivet disse informationer.

Det er ikke første gang jeg ser indlæg af en lidt "skæv" karakter, ifølge min opfattelse, fra din side og det forbavser mig virkeligt når du samtidig gerne vil sælge ydelser til andre. Jeg har flere gange overvejet at kontakte dig for omdeling af reklamer, men jeg kan med sikkerhed sige at nu fik du lige naglet det sidste søm i kategorien "folk jeg aldrig vil lægge en krone hos" - og der kan jo være andre der har samme holdning, så det kan måske skade din forretning på sigt at du sådan driver heksejagt til tider.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:16

parterapeuten:

jeg har ikke gjort noget forkert, vi har hverken skrevet noget negativt eller positivt om nogle. eller på nogle hjemmeside. hvis vedkommende ikke betaler løn til østeuropeier, så er det vigtigt at advare folk om dette!

Ifølge DIN opfattelse, som IKKE er i overensstemmelse med dansk lovgivning.

Ved at læse denne tråd kan man finde frem til hvem virksomheden, det er alene grundet dig og DBM.

Hvis ikke du mener du hermed har miskrediteret virksomheden, så er din virkelighedsopfattelse helt afsporet.

Og jo du har gjort noget forkert.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)