Den kraftig vækst af antallet af e-bøger, gav mig en idé.
Hvis du overvejer at skrive en e-bog, eller allerede har en e-bog - vil du så finde på at investere et mindre beløb på at have en hjemmeside hvor du kan fortælle om, markedsføre og lade de besøgende betale og downloade e-bogen?
Her er et screenshot jeg har lavet med e-bogen "Vild med vegetar" som eksempel:
For et mindre beløb (ikke fastsat endnu) får man sin egen hjemmeside hvor man kan:
Nu sidder jeg selv og er så småt igang med at skrive en e-bog om mit vægttab, jeg skriver egentlig ikke bogen for at tjene penge, men for at håbe jeg kan være med til at motiverer og inspirere andre til at gøre det samme som jeg har gjort.
Hvad ville en eventuelt pris lyde på?
Mvh Thomas
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Hvor meget at indholdet står kunden selv får, og hvor meget skal de selv vedligeholde siden? Det plejer at være sådan en af de detaljer, der er god at få styr på med det samme.
Jeg vil gerne gøre det så billigt så muligt, så alle kan være med. Jeg har ikke prisfast det endnu, men jeg regner med det bliver omkring 500kr (engangsbeløb), og så er planen at man købe ekstra features, såsom hosting, ændring af grafik o.lign.
Men mere om det, når jeg finder ud af om der er et marked for det :-)
Hvor meget at indholdet står kunden selv får, og hvor meget skal de selv vedligeholde siden? Det plejer at være sådan en af de detaljer, der er god at få styr på med det samme.
Som udgangspunkt sender kunden det materiale der skal være på siden, og jeg klargøre alt.
Skal der ske nogle ændringer efterfølgende, fx. i teksten, tilføje menu, tilføje anmeldelse, tilføje blogindlæg osv, så kan alt dette let og elegant gøres fra admin panelet (Wordpress).
der er snart 4-5 sider med e bøger hvad i al verden skal vi bruge en ekstra til?
Det er jo ikke et forlag hvor der bliver solgt flere forskellige bøger. Du får en hel hjemmeside til kun din bog - altså din egen individuelle markedsføring- og salgsside. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det. :-)
Det er jo ikke et forlag hvor der bliver solgt flere forskellige bøger. Du får en hel hjemmeside til kun din bog - altså din egen individuelle markedsføring- og salgsside. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det. :-)