Kender i de her pap anordninger man kan få omkring 4 fadøl når man fx. er ude og se fodbold. Et kraftig stykke pap med huller, bukkelinie og håndtag. Jeg udlejer bl.a. slushice maskiner (til arrangementer), og jeg tror det kunne medføre et stort mersalg for mine lejere (og mig) at kunderne har mulighed for at købe og bære fx. 10 eller 12 shots af gangen. Hvem kan lave sådan nogle, og er der nogle der har en ide om hvad de koster. Jeg har ikke gjort mig nogle tanker om farver, stktal osv. |
Pap ølholder ønskes
- 1
Compack pluk og pak lagerhotel
Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager
Hej Poulsgaard Prøv at tage fat i Søren Berggren http://www.sbdisplay.dk/ de laver alle former for pap, embalage o.lign Men du skal nok forvente en rimelig høj pris ved lave styk antal. Mvh Hans Peter Madsen |
Du skal tage kontakt til www.abena.dk de har alt indenfor dette område. Så sælger du din ide videre til alle landets festivaler og markeder og lignende, shots holder med logo, sådan. ![]() Måske skulle du også høre www.jakodan.dk (Amino) om de evt. kunne hjælpe dig videre med en kontakt. Held og lykke med projektet. |
Hej Poulsgaard, Det er rigtigt du kan købe disse holdere i pap hos ABENA. Dog vil jeg lige orientere dig om, at jeg personligt er igang med at fremstille disse i plast, således de kan genbruges op til 10-20 gang længere end en traditionel holder i pap. Dvs. der ligger utroligt stor besparelse i dette. Denne holder kan fåes i hvilken som helst farve og eget logo/tryk etc. Du kan evt. kontake mig på jfb@primo.dk Derudover efterspurgte du også en holde til nogle shots? Jeg har en holder som kan sættes på et shotglas og "hægtes" på siden af et evt. ølkrus og i princippet kan du have 6-8 shot siddende på et ølkrus. Interesseret, så kontakt mig på jfb@primo.dk
Mvh. Jens |
Se www.drinkfix.dk Bemærk HighFive, der kan levers med tryk - velegnet til fastival og som souvenirs DrinkLift - til mindre bægere/glas Double3 og Single kan leveres med tryk
Har kørt i TV et par omgange. Mvh
|
Note omkring drinkfix.dk produkterne Er lavet af næsten uforgængeligt ABS - stabilt og farveægte - holder til utrolig stor belastning og kan genbruges "næsten" uendeligt. Ingen kanter eller knaster man kan skære sig på. Kan suppleres med spyd til isætning i jord, og beslag til montering på stadionstole/kørestole/cykler etc... |
Det er desværre ikke lige inden for vores område - vi har primært emballage til forsendelse, ikke fødevarer. |