Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg blev sq lidt sur der :\

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Andersen:

Der er jo ikke nogle her der piver mester...

Listen now.

Politikerne siger højt: Vi synes at SU'en er cafepenge, hvorfor kalde det cafepenge "fordi det passer ind i deres politik"

Resultat: 2012 SU'en er bortskaffet fra hjemmeboende. dog betaler vi stadig den samme skat!

Taberen: 300.000 unge fik lige frarøvet deres indkomst ved at gå på gymnasiet! JAJA få er useriøse, men flertallet er sq nok meget seriøse, kunne de unge gøre noget "INTET"

Danmark har et uddannelsessystem som gør at unge mellem 18-29 går all in når det kommer til at starte virksomheder. Men som nystartet virksomhed har hver en kr. noget at sige... SÅ jeg er ligeglad med hvad folk siger som startede virksomhed for 2 år siden siger! FORDI folk har en tendens til at glemme hvordan og hvorledes det hele hang sammen i starten.

Der er øget udgifter i samfundet de skal dækkes ind enten højere skat eller afgifter , jeg tror det er svært at være  politiker alle vil have mere med der kommer bare ikke flere pengene sikke et utaknemliget job at have som politiker alle skriger mere  

vis børne ikke passe kan forældre ikke arbejde vis vi afskaffer pension skriger den anden gruppe der bare bliver større og større der ikke arbejder og alle skriger mere og det der de får deres stemmer fra da de den største gruppe i samfundet , jeg ville aldrig tage det jo , for aldrig bliver alle tilfredse der er altid en kæmpe gruppe der føler sig trådt ovenpå 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danmark havde det bedre før EU, nu smider jeg den bare lige ud i luften..

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:07

var du født der siden du husker det?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 18:50

Søren.Pedersen:

var du født der siden du husker det?

Jeg tror han mente, før vi blev bundet op på euroen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Andersen:
Det kommer til at koste 2.150 kr. at stifte et selskab ved anmeldelse til styrelsen og 670 kr. via webreg.

Hej

Før at vi alle leger staten er ond, og vi alle skal stå med bukserne om anklerne og vende enden op, så vi kan få smæk.

Så vil jeg vende den meget mere drastisk om.

Sandheden er at største delen af alle virksomheder der oprettes i DK, ikke overlever og de fleste af dem går ned inden de når at blive 4 år.

Mange mennesker idag, opretter webshops, som vi andre skifter underhyler, og kalder sig iværksætter, og postulere at de gør noget for DK, ja, de flytter penge ud af landet. Og så har de ingen ansatte. Og reelt koster det staten mere at administre den butik, end at smidde ham/hende på kontant hjælp.

Vi er så forkælede i DK, at vi ikke fatter hvor godt vi har det. Vi er et af de lande i verden det er nemest at starte virksomhed op i. Men problemet er at mange mennesker er så fucking negativ, at de knap kan skide fordi at de skal rende og klemme ballerne sammen, i deres arrighed over staten, og at de skal betale til det ene eller andet.

Istedet for at se hvad de penge går til. MAnge iværksættere ejer flere firmaer, og de render og opretter og nedlægger virkesomheder, som vinden blæser. Og så i dette, så istedet for at skælde staten ud, så skæld da for helvede alle de iværksættere ud, der har bedrevet rov, på staten, ved at oprette og nedlægge virksomheder.

Synes seriøst at det er plat, at man konstant skal diskutere noget, som mange misbruger.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46

Lasse Andersen:

Danmark havde det bedre før EU, nu smider jeg den bare lige ud i luften..

jeg tror han var født den gang , det første i 1986 at det indre market startet for alvor før var det kun nærmeste møder nu blev det mere en sammenlet stat http://www.eu-oplysningen.dk/dkeu/dk/afstemninger/afstemning/1986/  jeg var i hver fald født da samarbejdet begyndte for alvor 

synes der er for mange iværksættere der stopper for hurtigt , det er ikke let at være iværksættere så man må satse mere og hav mere vilje til man skal leve lidt på smal kost til man kan se det giver overskud om det er alle de tilskud og folk stifter for meget gæld og den største fejl flere gør bruge penge før de har dem , derved har masser af gæld .

glædende ved intet have i mange år og se efter eget hårdt slid at vende det succes , er det der skal til , man skal have en vild passion som iværksættere

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:04

Mikael .

Nu er der jo også mange nystartede iværksættere der har kone,børn, hus.... Så det er sgu begrænset, hvor lille en indtægt man kan have.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

Neeeeej-da:

Mikael .

Nu er der jo også mange nystartede iværksættere der har kone,børn, hus.... Så det er sgu begrænset, hvor lille en indtægt man kan have.....

så må man bare spare og jo hus er ikke nødvendigt og vis børn det er ikke succes at have børn i 5 værelset lejlighed vis man ikke har råd til så er 2 værelset bedre og plads og penge er ikke lig lykken , den skaber man samme i familen ved  man er lykkelig samme og store udgifter binder du dig alt for hårdt og hvem er det der siger man skal have mobil telefon alle børn og de skal alle have store ene værelser.

jeg har kun hørt børn savner deres forældre fordi de har sat sine omkostninger for højt for kærligheden til børn og samvær koster ikke det samme , men giver mere livskvalitet og du ikke af stresse som 30 årige fordi der skal skabes og der tænkes kun materiel ting og gerne så meget gæld som muligt og gæld giver ikke lykke men masser af stresse 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:31

Læs nu hvad jeg skriver...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Neeeeej-da:

Læs nu hvad jeg skriver...

Det gør jeg skam også , men jeg kan læse  ,du har anden mening end mig og det er ok med mig 

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)