Troet det kostet mere end 670 kr men dejligt en anden iværksættere videre formidler det ikke er så dyrt at starte et selskab havde troet alt hvad jeg hørte det var dyrt
men når har passion som iværksættere ja så vil det normalt ikke være svært at skaffe 670 kr
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er der så lige det problem at mange "nystartede virksomheder" er i brancher der ødelægger Danmarks betalingsevne/balance, dvs importvirksomheder, SEO virksomheder der sender penge ud af landet til f.eks google osv osv, alt sammen noget eksportvirksomheder skal arbejde endnu hårdere for at kompensere for.
Hvis det skaber arbejdspladser giver matematikken altså stadig sig selv. Måske sender virskomheden penge ud af landet (alternativet er at den ikke havde eksisteret!)
Derimod kan den have skabt 2-3 lønmodtagerjobs? (måske flere?) Betaler disse nu skat og afgifter mv. af selvtjente penge eller lever de af statskassen (og suger dermed penge ud af kassen?) - Nej de bidrager på lige fod med alle andre.
Derfor er det absurd at potentielle virksomheder der kan hjælpe ledighedskøen på rette vej påtvinges flere afgifter end der allerede eksisterer i form af skatter, momspålæggelser og afgifter.
Nu er det sådan at ingen arbejder gratis, vil du have en service må du betale for den, længere er den ikke.
Nu er det sådan at ingen arbejder gratis, vil du have en service må du betale for den, længere er den ikke.
Nej, tak det har jeg da fundet ud af. Staten kræver MIN indkomst til at BETALE nogen for at arbejde med noget jeg aldrig har bedt dem om! Nu siger du så det er OKAY at de kræver flere penge af mig til at betale for noget jeg allerede burde have betalt i rigelige mængder over skatten?
Giv mig i det mindste muligheden for at fravælge den bureaukratiske stats tjenester - så skal jeg nok klare mig selv. Men det hele er tvang og det undergraver i den grad iværksættermiljøet ligeså stille.
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
men når har passion som iværksættere ja så vil det normalt ikke være svært at skaffe 670 kr
Tror mere det er princippet i det .... Pengene er jeg sikker på de fleste har...
ingen arbejder gratis i denne verden vis man ønsker en ydelse må betale for den og det koster da nok mere end 2 minutter at lave en godkendelse til sådan et selskab.
Troet det kostet mere end 670 kr men dejligt en anden iværksættere videre formidler det ikke er så dyrt at starte et selskab havde troet alt hvad jeg hørte det var dyrt
Jo, men derudover skal virksomheden have 80.000 eller 500.000 i aktiver, for at stifte henholdsvis et ApS eller et A/S - plus yderligere omkostninger, hvis en advokat eller en revisor skal gøre det ;o)
Har man ikke 670 kr, burde man måske ikke stifte et selvskab..
Så hvis jeg har en genial ide, men ikke har 670 kr så burde den ikke føres ud i livet? Hvad er det for en tilgang til iværksætteri?
At nægte en skide god ide i at blive realiseret (i første omgang i hvert fald) fordi moderstat indkræver slavegæld/dummebøder/bigmother-nektar.
Til næste år er det vel 6700kr det koster at starte en virksomhed. Vil du til den tid sige det samme? "Har man ikke pengene burde man måske ikke stifte selskab" - aha? Hvor går grænsen altså?
Hvor meget skal vi frarøves, franarres og tvinges til før vi sætter en fod ned og siger stop? Thumbs up til Lasse.
Lige meget hvor meget du kæmper så bliver det ikke anderledes, så i stedet for at pive over det så kom over det, og ikke græd over spildt mælk. Har man en god ide så har man heller ikke noget problem med at låne eller evt køre aviser i en uge for skide 670 kr!!!
Vi kan ikke gøre noget ved de skatter, hvad vil du have vi skal gøre? Kom med alle dine gode ideer det er spild af tid, eller så flyt dog?
/Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det er trivielt at høre politikkerne drøfte den ene administrative forenkling efter den anden for at skabe gang i væksten.
Det sidste fra de radikale om forenkling af reglerne for arbejdsløse - job centrene/konsulentfirmaer - det forholder sig jo således at det alene er arbejdspladser reducerer ledighed!
Så øvelsen er derfor set fra politisk hold, at få sat gang i væksten bla. ved at gøre det enkelt for de der starter virksomhed og på denne måde bidrage til mindre ledighed.
Nu sker der måske noget – nu er man enige om at reglerne skal forenkles se mere her…..
Måske dette medfører at gebyr på registrering bortfalder - det sende da ihvertfald et dårligt signal til de der overvejer at starte selv - det koster at komme igang - der er en risiko forbundet med at starte - ect.
Så hvis prisen var 2500 kr ville du stadig synes det ville være fair? Fordi arbejde ikke er gratis?
vis det går 2 minutter og hurtigt sender papir ikke ok
vis bruger tid på dem der skal godkendes ringer til dem og der ydes support koster det sikkert tid alle ved ikke alt om loven , men vis oveni let at få fat og vis support ikke koster penge oveni ved fejl , man skal jo udfylde alle de formular rigtigt , er prisen ok