Det kommer an på hvad du skal tage billeder af ? Jeg vil dog helt klar anbefale et spejrefleks kamera der man så kan få de mest lækre billeder... Men det handler også meget om det lys man benytter.. For når du skriver produktfoto tænker jeg på dem med helt hvid baggrund.
Det kommer an på hvad du skal tage billeder af ? Jeg vil dog helt klar anbefale et spejrefleks kamera der man så kan få de mest lækre billeder... Men det handler også meget om det lys man benytter.. For når du skriver produktfoto tænker jeg på dem med helt hvid baggrund.
Accessories som ure, kortholder, halskæder, armbånd osv. Rigtigt skal være med hvidbaggrund. Men hvilken samlet løsning ville være bedst? Eller hvad har jeg brugt for?
For at goere det saa professionelt som muligt/samtidig billigt, vil jeg anbefale dig, at finde en amatoer fotograf, med ordentlig udstyr.
Er der ikke en i din omgangskreds der interesserer sig lidt for foto? Selvom det kun er en amatoer, kan du stadig faa nogle super billeder, og spare en del penge, da jeg kan forestille mig, at en professionel fotograf forlanger kassen. Nu kan jeg se du kommer fra Sjaelland, ellers havde jeg et par kontakter til dig, desvaerre.