Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tager man gode produkterbilleder? Til de billigste penge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvordan tager man de bedste produktfoto til de billigste penge??? Nok med et digitalkamera eller skal det være spejlrefleks?

Hvad har i af gode råd?

Mvh Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:19

Hej Lasse,

Det kommer an på hvad du skal tage billeder af ? Jeg vil dog helt klar anbefale et spejrefleks kamera der man så kan få de mest lækre billeder... Men det handler også meget om det lys man benytter.. For når du skriver produktfoto tænker jeg på dem med helt hvid baggrund.

Freelance udvikler

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:39

Karsten Lindemose:

Hej Lasse,

Det kommer an på hvad du skal tage billeder af ? Jeg vil dog helt klar anbefale et spejrefleks kamera der man så kan få de mest lækre billeder... Men det handler også meget om det lys man benytter.. For når du skriver produktfoto tænker jeg på dem med helt hvid baggrund.

Accessories som ure, kortholder, halskæder, armbånd osv. Rigtigt skal være med hvidbaggrund. Men hvilken samlet løsning ville være bedst? Eller hvad har jeg brugt for?

Mvh Lasse

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:46

Hejsa!

For at goere det saa professionelt som muligt/samtidig billigt, vil jeg anbefale dig, at finde en amatoer fotograf, med ordentlig udstyr.

Er der ikke en i din omgangskreds der interesserer sig lidt for foto?
Selvom det kun er en amatoer, kan du stadig faa nogle super billeder, og spare en del penge, da jeg kan forestille mig, at en professionel fotograf forlanger kassen. Nu kan jeg se du kommer fra Sjaelland, ellers havde jeg et par kontakter til dig, desvaerre.

VH

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 09:54

Hej, Lasse...

Er 500 kr. billigt nok? ;-) Så tjek dethér link ud:

Byg dit eget fotostudie

Mvh

Dan

Master Vind:
Hvordan tager man de bedste produktfoto til de billigste penge?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:24

Det var da et super tip til at lave sig eget "fotostudie"... - Tak for det Dan!:D

En anden mulighed for trådstarter er at købe et lystelt ala det her

De er ikke så dyre og går du på ebay fremfor at købe i en danske fotoforretning bliver det endnu billigere.

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)