Jeg ved ikke om det er belastet, men kender du ikke selv til at du er ved at gennemføre en handel online hvor du skal hakke af i 'accepterer du handelsbetingelserne' og så hakker du af og vupti har du gennemført din bestilling? Sådan gør jeg - og jeg tror også tusindvis af andre gør. Jeg ville holde mig til at på forsiden der har du din fine bestillingsmodel (trin 1 2 3) - den spiller hundrede! I dine handelsbetingelser står der at det skal være af generel interesse (eller hvad ordlyden nu var) Omformuler dette til noget præcist (det skal kunne siges med én sætning) og smid den sætning på forsiden også. Det skal være sådan at jeg efter 30 sekunder på forsiden ved: Det her kan jeg, så lang tid går der og det koster det. 1. Det her kan jeg Dette punkt dækker over hvor meget jeg kan bestille, hvordan jeg kan bestille og hvilke specifikke krav der er til min bestilling. 2. Så lang tid går der Den føromtalte 'max-grænse' på leveringstiden (istedet for blot - du får en mail når det er klar) 3. Det koster det Priser på de forskellige ydelser - og det har du vist også allerede. Super duper :-)
Kan du holde de ting simpelt og overskueligt på forsiden - så går det hele op i en højere enhed. Det burde ganske enkelt ikke være nødvendigt at jeg skal gå ind på en underside for at finde ud af at det ikke må være "for specifikt"
mvh thasje |
Helt sikkert et koncept jeg kunne gøre brug af på et senere tidpunkt.