På illustraight.dk kan du få udført enkle, professionelle illustrationer ud fra dine egne ønsker. Der er ingen købetvang, og alle forespørgsler, der lever op til de beskrevne handelsbetingelser, bliver udført og tilbudt til salg i løbet af få dage. Det er ægte "No cure, no pay"!
Dét er vistnok ikke set før. Hvad synes I om mit lille koncept? :-)
Dog synes jeg der mangler: 1. Portefølje (evt watermark dem hvis du ikke vil rippes) 2. Kunne være cool hvis man fik en ekstra service i form af opfølgende illustrationer. Det vil sige at de opfølgende illustrationer måske var et par kroner billigere, og du endda prioriterede dem 'op' ift andre opgaver. 3. En mere defineret tidsgrænse for opgaven (fx max 1 uge)
Men overall, clean design, clean koncept - det er skide godt:)
Hvordan har du tænkt dig at markedsføre produktet/siden?
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
@thasje: Det er faktisk præcis dét, der står nederst på sitets forside :-) Jeg løser nemlig overhovedet ikke meget specifikke opgaver under dette koncept, hvilket står udførligt beskrevet under punktet "handelsbetingelser". Siden du har overset det, er det måske ikke tydeligt nok? Eller hvad er din - og jer andres - vurdering?
thasje:
Med mindre opgaven er meget specifik kan man jo så lave en illustrationsshop hvor ikke-solgte illustrationer ryger ind:-)
Siden du har overset det, er det måske ikke tydeligt nok? Eller hvad er din - og jer andres - vurdering?
Du har ret i, at hvis jeg fra forsiden klikker mig ind på handelsbetingelser så fremgår det.
Men om jeg har overset noget? - Nej, du måske snarere forvirret mig ;-)
Har tilladt mig at citere fra din side:
"Missionen med dette koncept er dels at gøre specialfremstillede illustrationer tilgængelige for alle"
So what are you up to? Kan jeg til en tattooshop få lavet en abe der ryger kæmpe pibe mens den står på hænder på en motorcykel, eller kan jeg ikke få lavet en sådan?
Det med 'generel interesse' mv. virker lidt vagt :-) Men jeg ved det ikke. Jeg er bare typen der kan lide at produkt/salgssider er formuleret ustyrligt præcist - således jeg slet ikke går galt i byen eller når at lave fejlantagelser :-)
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Tak for din tilbagemelding! Jeg kan godt se, at der ikke er optimal sammenhæng mellem de to udsagn, så det vil jeg straks gå igang med at udbedre. Tak igen :-)
thasje:
Du har ret i, at hvis jeg fra forsiden klikker mig ind på handelsbetingelser så fremgår det.
Men om jeg har overset noget? - Nej, du måske snarere forvirret mig ;-)
Har tilladt mig at citere fra din side:
"Missionen med dette koncept er dels at gøre specialfremstillede illustrationer tilgængelige for alle"
So what are you up to? Kan jeg til en tattooshop få lavet en abe der ryger kæmpe pibe mens den står på hænder på en motorcykel, eller kan jeg ikke få lavet en sådan?
Det med 'generel interesse' mv. virker lidt vagt :-) Men jeg ved det ikke. Jeg er bare typen der kan lide at produkt/salgssider er formuleret ustyrligt præcist - således jeg slet ikke går galt i byen eller når at lave fejlantagelser :-)