Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website med mulighed for bestilling af grafik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer!

Jeg har endelig efter et par ugers arbejde, fået min hjemmesidenettet. Hjemmesiden vil indeholde information om mig, hvad jeg laver og hvad jeg har lavet. Da siden lige et blevet lagt på nettet, for 2-3 dage siden, mangler den en del, og det er derfor jeg er kommet til jer.

Da jeg længe har lavet grafik, har jeg lavet en side hvorpå folk der mangler et logo, et annoncebanner, en header til deres website/blog el. lign., har mulighed for, at bestille det de ønsker, for blot 50 DKK pr. stk.. Jeg er godt klar over, at jeg lige skal have finpudset min "shop", men det holder mig ikke tilbage for, at få lidt konstruktiv kritik.

Hvad mangler siden?

Er der eventuelle ting jeg kunne gøre bedre?

SEBASTIAN-STOLL.DK

JATAK! Til konstruktiv kritik :-)

Mange venlige hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:45

Hej Sebastian..

Personligt mangler jeg noget på din side som viser at du er en grafiker. Siden er ret tom for grafik. teksten står skævt. Du skal måske tilføje flere ting til dit galleri og ikke det samme logo i mange forskellige farver..

50kr for et logo samt andet grafik er jo billigt, men hvordan kan det være at du kan lave det så billigt?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18

ekstrem kedelig mørk side

lav et banner med liv i 

få designet banner logo passer ind i farver .

jeg er ikke grafiker men jeg ville lege lidt farver og se hvad passer samme.

burde kunne designe et sammenhænge  design evt brug et CMS system wordpress mv. der får lidt mere struktur på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:28

Hej Sebastian

Din hjemmeside er meget mørk og dyster og udviser slet ikke nogen som helst professionalisme.

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig i nogle lidt lysere nuancer, især når du vil sælge grafik- det virker mere åbent overfor forbrugeren.

Din pris på 50 DKK for et logo, kan jeg ikke rigtigt tage seriøst- hellere sætte prisen op også signalere lidt mere kvalitet.
For 50 kr. regner jeg kun med at en grafiker kan nå at åbne vektor og lukke det igen, hvis man køre efter standard priserne i Danmark - så som almen forbruger forventer jeg ærligt talt ikke ret meget af et logo til 50 kr, så hellere betale lidt mere hos en der udviser at have styr på det.  

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:32

Et spørgsmål herfra..

Laver du dit grafik udelukkende i photoshop? For logoet under galleri "IMediaman" ser sådan ud..

Hvis dette er tilældet ville jeg foreslå dig at bruge et vektor program.

– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:45

Hej Sebastian

Siden vi har snakket lidt frem og tilbage, så vil jeg godt tilbyde dig at lave din hjemmeside for 150 kr hvis det er, du skriver bare alle dine ønsker vedrørende design og menu i en mail til mig også bikser jeg noget sammen.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:54

Hej Sebastian

Tror du komme til at afskrække for mange potentielle kunder med dit "bestillings system".

50 kroner er i forvejen et farligt beløb for grafisk-materiale, men at man også skal betale før man ser om du overhoved kan lave et tilfredsstillende resultat, det (efter min mening) når du ikke langt med. 

Men held og lykke alligevel :)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:59

Hej allesammen!

Tusinde tak for de konstruktive svar - det er dejligt! :-)

Siden vil jeg også langt fra kalde færdig, men nu tænkte jeg bare: Fair nok. Nu ligger jeg den på nettet, og så kan jeg jo altid spørge ind til Aminoernes erfaringer omkring websites, og få eventuelle idéer derfra, så endnu engang - mange tak! :-)

Mht. 50 DKK pr. logo: Grunden til, at jeg blot tager 50 DKK pr. logo, er, at jeg for det første ikke rigtigt kendte til gns.-prisen, udover, at jeg havde set herinde på Amino, at en ville tage 1-1.500 DKK pr. logo. Det kunne jeg ikke rigtigt få mig selv til, at tage, men nu vil jeg sætte mig til, at opdatere mit album så jeg i det mindste kan præsentere de besøgende for, hvilke egenskaber jeg har mht. grafik - og derefter ordne resten af mit website. :-)

Mange venlige hilsener,

Sebastian Stoll.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:17

Glæder mig til at se resultatet.. Skriv når det er :)

– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)