Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cirka pris på programmering af Wordpress-site

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Thomas Frost:
Nu er det jo ikke sikkert Jannik har lyst til at fortælle præcis hvem der har betalt hvad

Det regnede jeg bestemt heller ikke med. Det var også derfor, at jeg bad om 'en side' og ikke 'den side' - Jeg kræver ikke aktindsigt i Jannik's regnskaber og kundekartotek. Big Smile 

Det er bare af ren nysgerrighed. Man kan nå ganske langt med 1.5-5k med en Wordpress side herinde, hvorfor jeg gerne så en til eksempelvis 50k. Eller et plug-in til 34k, for den sags skyld! 

Der findes jo masser af plug-ins som koster meget mere at udvikle timeantallet hvis du ser på timeantallet. Jeg vil skyde på vi har brugt omkring 100 programmørtimer på det plug-in + projektbeskrivelse m.m. Et plug-in som WP eCommerce ligger der bestemt mere end 100 timer i, men de tjener deres penge på upgrades.

Havde WP eCommerce været programmeret til en kunde der skulle betale for det havde det kostet en del mere end vores lille kursus plugin.

Så WP eCommerce (eller getshopped som det hedder nu) er et godt eksempel på et stort plug-in.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Halfdan Timm:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
lavet wordpress tilpasning for over 50K før

Damn - Må jeg / vi se en WP side til 50k? Surprise

Hej Halfdan,

Jeg har sgu overvejet lidt hvad jeg skulle gøre... Jeg vil sådan set godt vise dig sitet, fordi jeg er stolt over det vi har lavet, men jeg har allerede fortalt dig hvad min kunde har betalt for det.

Det vil være lidt en blandet følelse for min kunde, at se hans firma med mange ansatte's hjemmeside, samt hvad de har betalt for den. Basis pris med integration til deres Intranet osv, kostede den vidst 48K.. Men diverse rettelser, mere indhold, billedkalibrering, udvælgelser osv - har allerede kostet dem lagt mere end det.

Husk nu at fysiske møder, idéudvikling, og meget korrespondance også æder tid :-)

Derfor vil jeg faktisk mene at vi har solgt dette - til denne kunde lidt for billigt :-)

Men jeg vælger på baggrund af dette, og af hensyn til at jeg meget gerne vil beholde kunden, ikke at linke til hans site.

God dag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Halfdan Timm:
Det regnede jeg bestemt heller ikke med. Det var også derfor, at jeg bad om 'en side' og ikke 'den side' - Jeg kræver ikke aktindsigt i Jannik's regnskaber og kundekartotek. Big Smile 

Hvor er du kedelig! Hvorfor "kræver" du ikke det ;-) Griner..

Troede bare du ville have et CSV udtræk af min bankkonto, for de sidste 3-4 år? ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Halfdan Timm:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
lavet wordpress tilpasning for over 50K før

Damn - Må jeg / vi se en WP side til 50k? Surprise

http://www.whitehouse.gov/ 
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Nu ser den ud til at benytte Drupal, men jeg har også kun kigget hurtigt i kildekoden.

"addthis_config = Drupal.settings.addthis.config_default; addthis_share = Drupal.settings.addthis.share_default;"

I øvrigt, så laver jeg personligt custom theming for priser der ligger omkring 4000, afhængigt af hvor meget funktionalitet der ønskes - småting kan ændres på eksisterende plugins, men jeg skriver ingen nye til den pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Christoffer Hauthorn Boisen:

Kasper:

Nu ser den ud til at benytte Drupal, men jeg har også kun kigget hurtigt i kildekoden.

"addthis_config = Drupal.settings.addthis.config_default; addthis_share = Drupal.settings.addthis.share_default;"

I øvrigt, så laver jeg personligt custom theming for priser der ligger omkring 4000, afhængigt af hvor meget funktionalitet der ønskes - småting kan ændres på eksisterende plugins, men jeg skriver ingen nye til den pris.

Du har ret. My (bigbigbig) bad!
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Min standard løsning for et Wordpress website ligger på 7.500kr, hvilket også er min minimum pris for noget der har med Wordpress at gøre. Indtil nu har min dyreste Wordpress løsning lagt på omkring 50k, og jeg er just ved at færdiggøre en til 100k (grafik, seo, programmering).

Så priserne varierer bestemt meget, hvis bare man skal bruge et simpelt website er jeg nok for dyr, men når vi kommer op i de mere komplekse løsninger er jeg som regel rimelig konkurrencedygtig med prisen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

Mikkel Mikjær Christensen:

Min standard løsning for et Wordpress website ligger på 7.500kr, hvilket også er min minimum pris for noget der har med Wordpress at gøre. Indtil nu har min dyreste Wordpress løsning lagt på omkring 50k, og jeg er just ved at færdiggøre en til 100k (grafik, seo, programmering).

Så priserne varierer bestemt meget, hvis bare man skal bruge et simpelt website er jeg nok for dyr, men når vi kommer op i de mere komplekse løsninger er jeg som regel rimelig konkurrencedygtig med prisen :)

Helt enig! Yes

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)