Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cirka pris på programmering af Wordpress-site

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wordpress-kyndige.

Jeg skal i denne uge mødes med 3 forskellige programmører for at kunne vælge den helt rigtige til mit projekt. Men det ville være rart at få et lille fingerpeg om, hvad I hver især sådan cirka kræver for at programmere et website i Wordpress? Ønsker jo ikke at betale overpris. 

Jeg er naturligvis godt klar over, at det bliver dyrere, hvis der skal påregnes ekstra programmering/plugins, såfremt et layout ikke følger et Wordpress-template til punkt og prikke.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:37

Jeg tilbyder selv denne service, og mine priser stater ved 3.500kr og slutter ved 7.000kr :-) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg vil mene alle har svært ved at svare på det, når de ikke ved mere om projektet - du er selv inde på det omkring ekstra plugins og custom template. Custom template er til at tage og føle på, men ekstra plugins er meget diffust. Snakker vi installering af plugins der allerede eksisterer eller skal der skrives helt nye? Og skal der skrives helt nye; hvad skal funktionerne så være?

For vores eget vedkommende så koster en Wordpress side 4.000,- når vi kan tilrette designet ud fra en standard skabelon. Skal der laves noget custom template/plugin så giver vi meget gerne pris på det, men er nød til at kende dine behov og forventninger for at kunne give en pris - præcis som de 3 de skal have møde med :-)

Held og lykke med projektet.

MVH

Thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:58

My prices start at 1000,- and go to 3000,- for a normal page

Ecommerce, and forums cost extra

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:13

Takker for jeres svar!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

De mest basale, hvor vi fx modtager PSD, koster typisk 2500-3000.. Men det er meget forskelligt, vi har også lavet wordpress tilpasning for over 50K før, så det er meget med hvor lidt/meget du skal have :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Hansen - MaxiWeb:
lavet wordpress tilpasning for over 50K før

Damn - Må jeg / vi se en WP side til 50k? Surprise

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:32

Ja den vil jeg også meget gerne se! :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Halfdan Timm:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
lavet wordpress tilpasning for over 50K før

Damn - Må jeg / vi se en WP side til 50k? Surprise

Nu er det jo ikke sikkert Jannik har lyst til at fortælle præcis hvem der har betalt hvad, men vi har også lavet en WP i den størrelse. Vi er netop færdige med at plug-in der har kostet 34.000,- ekskl. moms. Det skal siges at det er en gigantisk plug-in der har med booking og kurser at gøre, hvor kunden bl.a. selv kan custommize tilmedlingsfelter for hvert event, der er online betaling, rapporter og meget andet som alt sammen er lavet præcis til denne kunde som er en offentlig institution.

WordPress er ikke kun sider til 1500,- Big Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:21

Thomas Frost:
Nu er det jo ikke sikkert Jannik har lyst til at fortælle præcis hvem der har betalt hvad

Det regnede jeg bestemt heller ikke med. Det var også derfor, at jeg bad om 'en side' og ikke 'den side' - Jeg kræver ikke aktindsigt i Jannik's regnskaber og kundekartotek. Big Smile 

Det er bare af ren nysgerrighed. Man kan nå ganske langt med 1.5-5k med en Wordpress side herinde, hvorfor jeg gerne så en til eksempelvis 50k. Eller et plug-in til 34k, for den sags skyld! 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)