Hej derude! Jeg købte her i torsdags mit domæne; www.sebastian-stoll.dk på Surftown.dk, da de kørte et tilbud der hed 20 GB plads, 50 GB trafik, op til 10 domæner, Linux eller Windows server og Mailsupport for 10 kr. pr. måned, hvilket jeg synes var enormt billigt - så jeg valgte dem. Jeg har nu lagt alle mine sider på nettet vha. Surftowns filhåndterings-modul, men når jeg går ind på www.sebastian-stoll.dk ender jeg (vel) på den samme underlige form for index som i gør; nemlig en side, hvor man kan se alle de sider, billeder og layouts, jeg har lagt derop. Hvordan vælger jeg en side som folk skal lande på, når de går ind på www.sebastian-stoll.dk? Det er da irreterende, at skulle sende linket til en af mine sider, istedet for, at de bare kan gå ind på www.sebastian-stoll.dk. Sider: www.sebastian-stoll.dk/startside.html www.sebastian-stoll.dk/forside.html www.sebastian-stoll.dk/shop.html www.sebastian-stoll.dk/galleri.html www.sebastian-stoll.dk/ommig.html www.sebastian-stoll.dk/kontakt.html Mange venlige hilsener, |
Det er fordi at du ingen index fil. Index.php, index.html osv, går som standard for siden at lande på, når du går ind på ditdomæne.dk.
Du skal derfor lave en .htaccess fil, der laver dette nummer for dig.
Du laver derfor en .htaccess fil og sætter dette ind i:
DirectoryIndex forside.html
De bedste hilsner
Frederik