Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en til hjælp med fremstilling af brusehovede.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en god idé jeg gerne vil have gjort til virkelig. 

Det handler om et designer brusehovede. Hvordan kommer jeg videre med min idé? Har tegning og det hele om projektet. Men hvordan får jeg den ud, så jeg kan føle på den?

Håber I kan hjælpe mig.

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 09:41

Hej Simon.

Det kan jeg hjælpe dig med.

Vi arbejder med produktudvikling, produktionsmodning fremstilling af prototyper og serieproduktion på eget værksted.

Send gerne lidt tegninger så tager vi den derfra.

mvh. Jørgen Ditlev. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 10:14

Hej Jørgen

Kan i hjælpe med at lave en prototype af mit produkt?

Problemet er jeg ikke har nogle tegninger, jeg har ideen i mit hovede. Jeg har en tegning jeg selv har tegnet på et A4, en ganske alm. tegning. Hvor jeg via. det ville kunne forklare ideen over telefonen.

Jeg er en ung studerende på 23 år. Hvad koster det at få hjælp til at komme videre med sin idé?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 10:36

Det gør det ikke. :)

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 10:37

Hej Simon.

Ja, vi kan hjælpe dig med at lave en prototype, men jeg læste dit første indlæg som du var noget længere i processen, du skrev: "Har tegning og det hele om projektet."

Jeg tror du skal arbejde sideløbende med 3 ting:

1) prototype/produktionsmodning (Det kan vi og mange andre hjælpe dig med)

2) Afsætning, hvor, hvordan, direkte salg / grossist osv (måske starte en tråd om afsætning, det er her mange giver op - men det er nok det vigtigste område for dig at fokusere på)

3) Finansering, har du penge, skal du låne, kan du søge støtte osv (evt. hjælp her på siden)

Det er også muligt at melde dig ind i en opfinderforening, de er meget behjælpelige med alle disse spørgsmål og har startpakker osv.

Prøv og scan din tegning og send den til mig som pm. så tager vi den derfra, hvis din opfindelse er mere af design karakter kan vi måske nøjes med at lave et foto af en 3D model, men har du opfundet en ny teknik/sparefunktion osv. så er prototypen vigtig.

mvh.

Jørgen Ditlev. 

Plustech.dk 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:45

Hej Simon

Bare et tip =>

Inden du sender tegninger, eller andre følsomme produktinfo til nogen, venligst lad dem udfylde en fortrolighedserklæring hhv. NDA. Og det ift. gælder ALLE virksomheder du arbejder med. Martin Thorborg har en gratis version her =>http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-en-nda.aspx . Eller måske => http://opfind.nu/de-10-trin/trin-7.aspx . Disse findes på diverse opfinder sites, væksthuse mv. Hvis dine kontakter ikke ønsker at underskrive en NDA, så drop dem. Din gode ide skulle jo nødig tilfalde en anden...

Hilsen Daniel 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 15:35

Hej Daniel.

Kanon indlæg. Mange tak - Vil jeg sikre mig at bruge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:53

Hej

Du skal være velkommen ;o)

Hilsen Daniel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:15

Hej igen

Snak evt. med dit lokale væksthus i Odense mht. tilskud ift. produktudvikling mv., de plejer at være flinke og vil gerne hjælpe. Er ideen tilpas god og har vækstpotentiale, spytter de måske nogle kugler i kassen, henviser til en investor. Prøv - det koster gratis ;o)

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)