Er I stået op ? Nå nu til det lidt mere faglige. Hvor kan det være man ikke længere i Google, kan se hvad den cached på siderne ? F.eks. i nedenstående link Er det nu efterhånden ligegyldigt om man laver sidetitler, H1,H2 o.s.v., meta o.s.v. bare der er noget kvalitet på siderne, så kan Google selv vælge hvad den vil bruge ? Bliver vi nu frataget noget af vores SEO friheder ? og må tyde til Adwords ? Eller skal vi fortsæt tænkte strategisk i over og underskrifter på de enkelte sider ? Og hvordan vil det nye i Google være i forhold til Google maps ? De sidetiteler Google ”hiver” frem vil vel være under hensyntagen til de enkelte permanente links i URLen i ens CMS eks. Word Press.. F.eks. www.raad-mal.dk/referencer med sidetitelen ”referencer” og ikke f.eks. ”glade kunder”. Som så skulle have haft URL www.raad-mal.dk/gladekunder. For god ordens skyld er denne ikke oprettet. Linket findes ikke Kan man befrygte at nu vil Google SEO til livs og i stedet tjene på Adwords ? Ja som I nok kan læse er det nok svært og stille de ”rigtige spørgsmål”, når man selv er forvirret. Og gode svar forudsætter gode spørgsmål, så bær over med mig. Jeg vil være meget taknemlig for alle bidrag. God søndag. Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Jeg aner ikke hvad du snakker om, og for en gangs skyld skyldes det ikke din ellers overdrevne brug af diverse smileys.