Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GooN.dk, dansk artikeldatabase - feedback :-)

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver lige nødt til at lave endnu et indlæg, med et spørgsmål:

Er der andre end Phillip der synes at siden er direkte GRIM?

I så fald synes jeg det er ret relevant haha :-) Og vil af den grund gerne vide hvad der kan gøres bedre.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, den er møgflot.

Så godt som alle andre artikelbaser, mine egne inklusive i store træk, består bare af et neutralt Wordpress-tema og et fancy logo. At der er lagt mere arbejde i din, at den har flere funktioner, og at den ikke ligner alle andre gængse artikelbaser er fantastisk.

Jeg vil gå så langt som at sige, at din er den flotteste artikelbase, jeg kender. Ezinearticles, Goarticles og Artik go home - Goon er pænere og bedre.

Min mening kan naturligvis også være farvet af, at du har den så godt som eneste offentlige artikelbase, der rent faktisk arbejdes på. Props for det - og mange tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:04

Jeg er heller ikke enig med Phillip. Synes hans video er lige overfladisk nok, og forstår egentlig ikke, at han overhovedet bruger energi på at lave den. Derudover har han - så vidt jeg er orienteret - ikke den store erfaring med at lave eller bruge artikeldatabaser, og heller ingen faglig ballast, som kan underbygge hans kritik. Jeg ville med andre ord ikke tage det så tungt.

Det er klart, at siden sagtens kunne være pænere, men det er jo ligegyldigt. Du har i første omgang satset på indhold over form, og det synes jeg er fint. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:44

Jeg synes også den er ganske fin.

Det handler jo ikke om designet, men om det fungerer og at den er brugervenlig. Jeg synes den er super nem at navigere rundt på.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:51

Halfdan Timm:

Jeg synes, den er møgflot.

Så godt som alle andre artikelbaser, mine egne inklusive i store træk, består bare af et neutralt Wordpress-tema og et fancy logo. At der er lagt mere arbejde i din, at den har flere funktioner, og at den ikke ligner alle andre gængse artikelbaser er fantastisk.

Jeg vil gå så langt som at sige, at din er den flotteste artikelbase, jeg kender. Ezinearticles, Goarticles og Artik go home - Goon er pænere og bedre.

Min mening kan naturligvis også være farvet af, at du har den så godt som eneste offentlige artikelbase, der rent faktisk arbejdes på. Props for det - og mange tak!

Tak skal du have Halfdan,

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige, men jeg synes det er rigtig, rigtig fedt at du har det på den måde. Det giver mig kun mere lyst til at arbejde hårdt på siden, da jeg ved at andre kan bruge den til noget.

Fedt. Yes tak :-)

BZR:

Jeg er heller ikke enig med Phillip. Synes hans video er lige overfladisk nok, og forstår egentlig ikke, at han overhovedet bruger energi på at lave den. Derudover har han - så vidt jeg er orienteret - ikke den store erfaring med at lave eller bruge artikeldatabaser, og heller ingen faglig ballast, som kan underbygge hans kritik. Jeg ville med andre ord ikke tage det så tungt.

Det er klart, at siden sagtens kunne være pænere, men det er jo ligegyldigt. Du har i første omgang satset på indhold over form, og det synes jeg er fint. 

Tak for svaret BZR,

Jeg tager heller ikke svaret så tungt igen, men da han sagde at han fandt siden direkte grim og nærmest ubrugelig, blev jeg nødt til at reagere og få andres mening om det.

Tak for det Yes.

Casper Blom:

Jeg synes også den er ganske fin.

Det handler jo ikke om designet, men om det fungerer og at den er brugervenlig. Jeg synes den er super nem at navigere rundt på.

Tak Casper,

Godt så er første del af min mission i al fald fuldført - nemlig at det skal være nemt at navigere rundt i, og at det hele skal ligge meget, meget få kliks væk, således at du i løbet af 1-3 kliks når den side du vil hen til.

Tak Yes.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:18

Jeg vil ikke oprette en ny tråd, så jeg laver lige indlægget her i stedet for :-)

GooN.dk har fået en make-over. Det er ikke færdigt endnu, men resten kommer løbende, når tiden lige er der.

- Forsiden er lavet om. Der er nu en boks der hedder "forfatter-spotlys", som man rotere rundt i hvis man som forfatter har et profilbillede.

- Der er kommet et lidt "rundere" design i form af visning af artikler i kategorierne.

- Man kan nu søge efter forfattere i søgeboksen i venstre side.

- Menuen er lavet om, så det gerne skulle signalere pro lidt mere.

- Visning af artikel er lavet om, således forfatteren af den pågældende artikel kan ses med det samme, og bliver meget fremhævet i forhold til før, hvilket også skulle give en fordel for de som har lavet en profil, og har et profilbillede. (se billede nederst)

- Man kan nu kommentere på artiklerne, og få sig en lille diskussion ud af det. Dog håber jeg på at få det lidt bedre fremhævet, så flere kommentere på artiklerne. Man kan se kommentarene i funktion, hvis man eksempelvis kigger på Jonathan's artikel om android her, for neden kan man så se, at Halfdan Timm har kommenteret. (se billede nederst)

Det skulle gerne være ret clean, og meget overskueligt.

- De som har en forfatter-konto, kan se en ændring af udseende når de logger ind, i form af lysere farver, og et mere clean interface.

- Under "Rediger Profil", er det hele blevet simplificeret, således at der nu ikke står en masse tekst under hvert felt, men at man i stedet kan køre musen over spørgsmålstegnet der er ved siden af feltet, og få svar på hvad det betyder. (se billede nederst)

Billeder

Visning af forfatter under "vis artikel":

Skriv kommentar, og kommentarvisning:

Ny rediger profil-side:

Der er en del flere ændringer på vej, men som sagt - så skal tiden lige være der til det. I al fald håber jeg at forfattere kan li' hva' de ser :-)

Vi ses på GooN.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:39

Det er virkelig en fed opdatering :-)

Er imponeret over du kan ligge så meget tid i den - men det gør også at jeg får lyst til at lave mere indhold til den.. Jeg smutter lige ind og skriver en artikel om noget, skal bare lige finde et eller andet jeg kan linke til :-D

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:15

Det er virkelig et af de bedste, hvis ikke det bedste, danske linkkatalog jeg har set. Det er super fedt med de opdateringer hele tiden, og man skal ikke vente en evighed før ens artikel bliver godkendt. Det har faktisk være inden for 24 timer i alle mine tilfælde. Super fedt!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:30

En idé jeg lige fik, efter at læse din 'om os'-sektion, var at lave nogle mål.
Fx. *200.00 ord inden X/X*. Hvis man så når det, så lover du fx. At lave et link hver dag i tre måneder. Eller den forfatter der skriver mest kommer på forsiden. Altså bare noget som skaber en win-win ;)

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:28

Hejsa,

Tak skal i have drenge, det er jeg virkelig glad for at høre! Casper, du fandt da i hvert falde noget - for det gik ikke lang tid fra dit indlæg, til der poppede en artikel ind haha :-)

@Sander - tak skal du have. Nej, jeg forsøger at godkende artiklerne hurtigst muligt - jeg ved nemlig hvor irriterende det kan være at vente! Dog må jeg erkende at jeg et par gange ikke har haft mulighed for at godkende artiklerne med det samme, hvor der så er gået lidt over 24 timer. Men jeg forsøger bestemt at holde det under det.

@Casper - Det lyder bestemt som en gå idé, det med målsætningerne. Den anden, med at lave nogle konkurrencer med forfatterne er jeg også i fuld sving med at gennemgå i mit hoved hehe, så du kan godt regne med at der kommer nogle konkurrencer som disse i fremtiden.

Som en sidekommentar skal det dog siges at målet er at ramme 250.000 ord inden 2012 - hvilket vi SELVFØLGELIG når, da vi kun mangler lidt under 9000 ord :-)

Endnu en gang tak,

Med Venlig Hilsen
Morten

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)