Jeg vil ikke oprette en ny tråd, så jeg laver lige indlægget her i stedet for :-)
GooN.dk har fået en make-over. Det er ikke færdigt endnu, men resten kommer løbende, når tiden lige er der.
- Forsiden er lavet om. Der er nu en boks der hedder "forfatter-spotlys", som man rotere rundt i hvis man som forfatter har et profilbillede.
- Der er kommet et lidt "rundere" design i form af visning af artikler i kategorierne.
- Man kan nu søge efter forfattere i søgeboksen i venstre side.
- Menuen er lavet om, så det gerne skulle signalere pro lidt mere.
- Visning af artikel er lavet om, således forfatteren af den pågældende artikel kan ses med det samme, og bliver meget fremhævet i forhold til før, hvilket også skulle give en fordel for de som har lavet en profil, og har et profilbillede. (se billede nederst)
- Man kan nu kommentere på artiklerne, og få sig en lille diskussion ud af det. Dog håber jeg på at få det lidt bedre fremhævet, så flere kommentere på artiklerne. Man kan se kommentarene i funktion, hvis man eksempelvis kigger på Jonathan's artikel om android her, for neden kan man så se, at Halfdan Timm har kommenteret. (se billede nederst)
Det skulle gerne være ret clean, og meget overskueligt.
- De som har en forfatter-konto, kan se en ændring af udseende når de logger ind, i form af lysere farver, og et mere clean interface.
- Under "Rediger Profil", er det hele blevet simplificeret, således at der nu ikke står en masse tekst under hvert felt, men at man i stedet kan køre musen over spørgsmålstegnet der er ved siden af feltet, og få svar på hvad det betyder. (se billede nederst)
Billeder
Visning af forfatter under "vis artikel":

Skriv kommentar, og kommentarvisning:

Ny rediger profil-side:

Der er en del flere ændringer på vej, men som sagt - så skal tiden lige være der til det. I al fald håber jeg at forfattere kan li' hva' de ser :-)
Vi ses på GooN.
Med Venlig Hilsen
Morten