|
Jeg synes, den er møgflot. Så godt som alle andre artikelbaser, mine egne inklusive i store træk, består bare af et neutralt Wordpress-tema og et fancy logo. At der er lagt mere arbejde i din, at den har flere funktioner, og at den ikke ligner alle andre gængse artikelbaser er fantastisk. Jeg vil gå så langt som at sige, at din er den flotteste artikelbase, jeg kender. Ezinearticles, Goarticles og Artik go home - Goon er pænere og bedre. Min mening kan naturligvis også være farvet af, at du har den så godt som eneste offentlige artikelbase, der rent faktisk arbejdes på. Props for det - og mange tak! |
Jeg er heller ikke enig med Phillip. Synes hans video er lige overfladisk nok, og forstår egentlig ikke, at han overhovedet bruger energi på at lave den. Derudover har han - så vidt jeg er orienteret - ikke den store erfaring med at lave eller bruge artikeldatabaser, og heller ingen faglig ballast, som kan underbygge hans kritik. Jeg ville med andre ord ikke tage det så tungt.
Det er klart, at siden sagtens kunne være pænere, men det er jo ligegyldigt. Du har i første omgang satset på indhold over form, og det synes jeg er fint.
Bliv gratis medlem