Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro en ny form for nyheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg er igang med et nyt projekt, som jeg kom på for et stykke tid siden. Det har så resulteret i idéen Micro, hvor man læsere/besøgende selv poster nyhederne.

Nu om dage har vi allesammen travlt, og vi mener at blot en overskift kan være nok til at informere og oplyse tilstrækkeligt, for at få et overblik over de aktuelle nyheder.

Hvad synes i om idéen - ris/ros forbedringer osv.
http://micro.gixmo.dk/

Tak på forhånd!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:59

http://news.dk/  

www.twitter.com

Meget god ide, dog tror jeg at folk vil bruge andre tjenester der allerede findes. Tror dit koncept skal udvides, eller twistes lidt, hvis du skal have succes med det. 

Hvis folk finder nyheder de virkelig gerne vil poste, så er der også facebook og google+.

Min ærlige mening - men klø på hvis du tror på det;) 

Held og lykke
Venlig hilsen
Lemme  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:29

god ide der kommer bruger oprettelse på siden så det er bedre kommentar fra brugerne 

lidt mere der kan skabe liv på siden såsom billeder , banner , logo på siden

om jer siden kunne også være en god ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:19

En hurtigt ting; hvad gør du når en eller anden spambot ting (ved ikke hvad de hedder) kommer og fylder op med sexlinks ect :) ?

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 11:20

Alt det der bliver skrevet skal godkendes før det vises. Så det bliver ikke noget problem :)

Brugerlogin har jeg overvejet, men jeg er bange for at mange ikke vil oprette sig, og på den måde vil siden ikke blive opdateret med nyheder i samme omfang som hvis man bare kan skrive en uden oprettelse. 

Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 16:16

Jeg blev gjort opmærksom på at siden ikke så korrekt ud i bl.a. Internet Explore. Den fejl er blevet rettet nu, så siden ser ens ud i alle browsere..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)