Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en landingsside i Wordpress aka WhiteHouse.gov

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har været forbi www.WhiteHouse.gov på det seneste, så må du lige hoppe et smut forbi. Hvis det er første gang du besøger siden bliver du præsenteret for en glimrende landingsside, som kort sagt siger:

• Skriv dig op på vores nyhedsbrev eller skrid
  • ... Og hvis du har gode øjne, så kan du også vælge at klikke "Continue to our site" men ... vær lige venlig og skriv dig lige op først, tak
Det er genialt.
Næste gang du besøger siden ser du den ikke. Der er antagelsen lavet at du nok ikke gad skrive dig op til deres fine nyhedsbrev.
Jeg leder efter et Wordpress plugin som kan lave noget lignende?
ØVRIGE SPØRGSMÅL:
  • Ville dette få en stor effekt på SEO? WhiteHouse.gov har i hvert fald fået det fikset så det virker godt.
  • Bør Google Adwords være muligt? Normalt hader de landingssider, men med en "continue to the website" er der trods alt mere

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:51

I will build you a landing site with those functionalities that one has for 500kr including design :)

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 08:25

Prøv sådan noget som dette:

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-greet-box/

Der har tidligere været andre 'vis besked en enkelt gang'-plugins, men jeg tror ikke de bliver vedligeholdt. Så du må prøve dig lidt frem.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)