Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Jura] Hvordan stopper vi et kopi-site ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Sahl:
Det tror jeg ikke du skal regne med. De er vant til at behandle sådanne sager, og de gør intet uden en dommerkendelse eller dom.

Jeg skal ikke kunne sige hvordan den nye presseansvarlige mv. vil håndtere en sådan sag.

Hvis jeg var nytiltrådt pressechef - og jeg så en sådan henvendelse ville min første gisning være: "Jeg håber fanden æde mig ikke at det er noget vigtigt content der florerer ulovligt på vores servere - i så fald håber jeg aldrig en journalist måtte finde ud af det før vi fik det lort fjernet."

Jeg ville skide grønne grise i frygt for at have sådan en historie i medierne OVEN PÅ den overståede skandale.

"Surftown hoster tyveknægte" - ja jeg siger det bare :D (ret skal være ret; ingen ved om det er surftown i dette tilfælde - det var blot hvis det specifikt lige var dem!)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 15:56

thasje:

John Sahl:
Det tror jeg ikke du skal regne med. De er vant til at behandle sådanne sager, og de gør intet uden en dommerkendelse eller dom.

Jeg skal ikke kunne sige hvordan den nye presseansvarlige mv. vil håndtere en sådan sag.

Hvis jeg var nytiltrådt pressechef - og jeg så en sådan henvendelse ville min første gisning være: "Jeg håber fanden æde mig ikke at det er noget vigtigt content der florerer ulovligt på vores servere - i så fald håber jeg aldrig en journalist måtte finde ud af det før vi fik det lort fjernet."

Jeg ville skide grønne grise i frygt for at have sådan en historie i medierne OVEN PÅ den overståede skandale.

"Surftown hoster tyveknægte" - ja jeg siger det bare :D (ret skal være ret; ingen ved om det er surftown i dette tilfælde - det var blot hvis det specifikt lige var dem!)

Det kan aldrig blive Surftown's ansvar, så jeg er sikker på mit svar, også fordi jeg kender Kresten som er deres nye presseansvarlige ;-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:35

Lundsby:
Man kunne også tage den lidt mere humoristiske vej. Og finde den IP de suger fra, og så skrive nogle rigtigt sjove ting på deres site :-)

Ja, en omgang "dedikeret tekstindhold", som kun er tilgængeligt via kopistens server-IP, og så godt med links til hjemmesider, der enten vil påvirke søgeresultaterne for kopistens hjemmeside i negativ retning eller skræmme hjemmesidens besøgende væk.

Let the fun begin ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thasje:

Jeg skal love dig for at der bliver skidt flere grønne grise når det kommer frem at det eneste man behøver gøre for at få lukket et site hos Surftown er at puste sig op og sende en mail med en udokumenteret påstand.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:12

Tag screendumps af alt der har med jeres ophavsret at gøre og samtlige artikler de har kopieret. Send en regning, som foreslås af en anden her, på 5.000 pr. stjålen artikel.

Lad være med at være blødsødne, stå fast i jeres krav og lad svinene brænde.

Alt for mange har ingen respekt overfor den slags tyverier, selv de politiske partier fatter det ikke, så det kan kun stoppes med store bøder, for den historie skal nok blive fortalt til andre.

Køb ren argan olie her

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:15

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide hvilken side er er tale om, for evt at få fjernet mit fra deres sider.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 12:34

Jesper Nerløe:

Ja, en omgang "dedikeret tekstindhold", som kun er tilgængeligt via kopistens server-IP, og så godt med links til hjemmesider, der enten vil påvirke søgeresultaterne for kopistens hjemmeside i negativ retning eller skræmme hjemmesidens besøgende væk.

Let the fun begin ;o)

Den er jeg helt enig med.

DETTE ER IKKE ET FORSLAG OM HACKING.

Men hvis de nu fx. hentede javascript eller html med. Så kunne du indsætte nogle små koder der redirecter dem til din side ;) Så kan du pludselig drage fordel af dem.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)