Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god til at score piger? :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er ung gut på de 17år snart 18år som elsker piger og folk elsker mig på facebook osv. nogen mener enda jeg kunne åbene et rådgivningssted alså hvor drengene kunne ringe/sms og få hjælp til at score piger, jeg er skide god til det siger mange! :) fedt nok

Nå men indtil vidre har jeg kun piger.spiritnet.dk hvad synes i om denne hjemmeside?

Jeg søger osse drenge som elsker at score piger og er god til det, i må godt lige gi et nap med:)

Kontak mig !!!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 00:14

Synes en bedre ide til at lave en hjemmeside ville være at den hed www.loveguiden.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:19
Enig. Ellers en super god ide! Vil da gerne selv hjælpe lidt hvis du får brug for det ;)

- Kristian Smedegaard
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ah definer score, er det finde sin eneste ene eller player style?

Hjemmesiden er grim i mine øjne. Designet? farverne, opstillingen, tekststørrelse osv. hænger ikke sammen og ligner de der sider man lander på hvis man har skrevet et domænenavn forkert.

Hvad skal logoet forestille? kvindens underliv? :-P

Der er mange stavefejl i teksten, og kiggede lige hurtigt igennem hvor jeg så at der står i har 10 års erfaring med at score? Den sætter jeg stor ? til. Kan man virkelig skrive sådan noget?

Under teamet så dukker et kæmpe billede af en fyr med lidt sjovt hår som kalder sig "Chefen"..

er det her seriøst?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 00:24

Haha det fandt jeg sku morsomt, prøvede og tag det seriøst fra start men må indrømme at det var komisk til benet, det er sådan nogle posts der gør ens dag / aften bedre. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27

Jo jo rigtig nok, men det skal nok blive bedre og jeg kan godt forstå i griner, men det her er seriøst procjekt. Ville gerne hjælpe andre drenge med at finde deres drømmepige. Ved ik om i forstår det ?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 00:31

Du må undskylde vores grin da dette er noget man sjældent møder.

Men en ting er sikkert, vi kom med nogle konstruktive råd, så tag dem i brug så er der ikke noget at grine af.

Men du kan ikke forvente vi kan tage noget seriøst når en 17 årig skriver om 10 års erfaring med at score og plus et andet råd du har ikke din egen domæne som er nok nummer 1, og så at kalde sig chefen?

Du må ændre det hele til en mere seriøs hjemmeside og gøre noget ved det da dette er helt forkert og du vil få nul kunder/personer/henvendelser.

Det jeg vil råde dig til er at kigge lidt igennem på andre sites og finde ud af hvad andre gør, dog IKKE kopiere, for at du kan dække din målgruppes behov.

Desuden til at starte med bliver du nødt til at have dit eget domæne og derefter kan man begynde og tænke anderledes, og istedet for det billede du har sat op, skal du helst have et portrætfoto.

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:35

ja der er ikke noget bedre end når man stripper og alle piger 100 og de alle piger putter 100 kr sedler i ens trusser og imens danser i dem med sin seksback mave og giver lap danse

Træn og se flot ud så får man så får masser af engang knald og bedre du må gerne være gode til sex og gerne være stolt af det 

jeg kunne ikke finde nogle score tips her www.spiritnet.dk  men den omhandler måske ikke om score tips 

Dog flere undersider står der ikke tekst på men der er godt nok også mange sider på siden og det er sikkert ikke et arbejde der er færdig på en uge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:36
Og du skulle måske også tjekke din stavning inden du sender det ud på hjemmesiden?? :)
Bare et råd.

- Kristian Smedegaaes
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey. 
Et hurtigt svar her på en god fredag aften:
Sæt dig ned og læs bogen 'The Game' af Niel Strauss. Besøg derefter www.thegame-online.dk, og se om du ikke kan finde flere der elsker at 'spille spillet'.

Derefter vil du opdage, at markedet er så fyldt, at det vil være kropsumuligt at komme ind herpå. Ikke engang en seriøs niche-virksomhed, er nærmest en mulighed.

Så måske er du en "tyr" der kan lave damer i stakkevis - men lav først en "markedsundersøgelse".

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)