Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk affiliate historie :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Som "affiliate marketeer" oplevede jeg noget sjovt idag :) 

Er igang med et nyt affiliate site, og har skrevet 2 artikler og anmeldelser og lagt et link ind... lagt siden online igår (intet SEO) (intet markedsføring & ingen kender til den) og wupti! idag modtag jeg min første konvertering på 43$ :)

Har været så heldig at få en nr2 plads på et søgeord på Google, som så har sendt 3 besøgende og 1 konvertering :D

Så det syntes jeg var lidt fedt, da jeg stadig sidder og arbejder på siden og den ligner total CRAP :) et godt tegn right? 

God weekend til alle! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:08

seOrdbogen:

Hej Amino

Som "affiliate marketeer" oplevede jeg noget sjovt idag :) 

Er igang med et nyt affiliate site, og har skrevet 2 artikler og anmeldelser og lagt et link ind... lagt siden online igår (intet SEO) (intet markedsføring & ingen kender til den) og wupti! idag modtag jeg min første konvertering på 43$ :)

Har været så heldig at få en nr2 plads på et søgeord på Google, som så har sendt 3 besøgende og 1 konvertering :D

Så det syntes jeg var lidt fedt, da jeg stadig sidder og arbejder på siden og den ligner total CRAP :) et godt tegn right? 

God weekend til alle! 

Det var da en dejlig historie at gå på weekend på!

Er det en engelsksprogede side du kører? :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 22:09

Nej den er dansk :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:29

Nice.

Hvorfor har du så afregning i dollars?

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 22:43

Fordi de ting jeg har affiliate på, er på engelske sites :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:45

Rigtig fedt.

43 dollars er jo ~215 kroner, så det er da helt kanont! Fortsæt det gode arbejde, og så skal du nok komme til at tjene kassen som affiliate :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:59

Hej!

Tillykke med din side!

Google giver ofte nye sider et bette spark op på listen, så det kan sagtens være, at din side ryger lidt ned på listen igen om noget tid(Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl). Har i hvert fald hørt, at det er sådan, men det kan også være, at du bare har fat i en super side! 

Held og lykke med det :-)

Mvh Søren

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 23:02

heh tak tak :)

Tror bare det er et tilfælde! ja 43$ er da ikke det store :) jeg har allerede 11 affiliate sites, så det betyder intet i det store billede.

Det er bare sjovt når et site giver afkast så hurtigt :) kunne jeg bare få 4-5 af dem om dagen ville det jo være ok.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:02

Hov, kom til at læse på din profil, at du arbejder med SEO til daglig! Så kan det være, at jeg ikke skal komme her og spille smart Wink

Mvh Søren

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:03

Jeg vil faktisk mene, at det ikke bare er et godt tegn, men derimod et særdeles godt tegn.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)