Som "affiliate marketeer" oplevede jeg noget sjovt idag :)
Er igang med et nyt affiliate site, og har skrevet 2 artikler og anmeldelser og lagt et link ind... lagt siden online igår (intet SEO) (intet markedsføring & ingen kender til den) og wupti! idag modtag jeg min første konvertering på 43$ :)
Har været så heldig at få en nr2 plads på et søgeord på Google, som så har sendt 3 besøgende og 1 konvertering :D
Så det syntes jeg var lidt fedt, da jeg stadig sidder og arbejder på siden og den ligner total CRAP :) et godt tegn right?
God weekend til alle!
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Som "affiliate marketeer" oplevede jeg noget sjovt idag :)
Er igang med et nyt affiliate site, og har skrevet 2 artikler og anmeldelser og lagt et link ind... lagt siden online igår (intet SEO) (intet markedsføring & ingen kender til den) og wupti! idag modtag jeg min første konvertering på 43$ :)
Har været så heldig at få en nr2 plads på et søgeord på Google, som så har sendt 3 besøgende og 1 konvertering :D
Så det syntes jeg var lidt fedt, da jeg stadig sidder og arbejder på siden og den ligner total CRAP :) et godt tegn right?
God weekend til alle!
Det var da en dejlig historie at gå på weekend på!
Google giver ofte nye sider et bette spark op på listen, så det kan sagtens være, at din side ryger lidt ned på listen igen om noget tid(Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl). Har i hvert fald hørt, at det er sådan, men det kan også være, at du bare har fat i en super side!
Jeg vil faktisk mene, at det ikke bare er et godt tegn, men derimod et særdeles godt tegn.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media