Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til My tab på facebook

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu sidder jeg og prøver at få min forside til facebook lagt ind på firmasiden. Sådan at dem der ikke har trykket syns godt om endnu, lige får lidt fordele af vide:). Jeg har fulgt instrukserne, og tror også at den er ved at være der. Men da jeg får skrevet alt det her kode halløj ind, skriver den advarsel, noget med at billedet er på http og ikke https. Jeg har ikke meget forstand på computere, men har forstået at det er noget med sikkerhed. Jeg syns bare det er lidt mærkeligt, da der under instrukserne på my tabs facebook side netop står flickr som forslag til at ligge billedet ind. Gir det mening. Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre herfra, er der nogen der kan hjælpe.

www.Annetteskager.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:11

Hej Annetter

Har du i koden angivet at billedet ligger hos flickr?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:12

ja jeg har kopieret linien deroppe og sat ind i koden

www.Annetteskager.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:14

gi lige et link til din FB side, så jeg kan se hvad du har lavet

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:18

www.Annetteskager.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:24

Hej igen Annette

Nu skal du selvfølgelig ikke afsløre alt i et åbent forum, så jeg vil lige foreslå dig at vi tager den over pm istedet.

Kom da bare lige til at tænke på, om det du har gang i foregår i fbml eller iframe?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:31

de forkortelser er jeg slet ikk med på hvad betyder. Og min facebook side har jeg ikke noget imod at afsløre herinde:).

www.Annetteskager.com

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:37

Hej igen

Nej det er helt klart, det forstår jeg Smile. Men hvis vi nu skal ud i noget med dine koder, så er det måske ikke lige det rigtige sted!

Jeg har i mellemtiden lige kigget lidt på "my tab", og det er i fbml som Facebook har valgt ikke at bruge længere.

Derimod skal du have fat i denne: http://www.facebook.com/#!/apps/application.php?id=190322544333196

Hvis det er et stort problem for dig, vil jeg gerne sætte det op for dig - så giver du nok en cupcake en dag ved lejlighed.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:45

Ja Cupcakes kan jeg altid gi;). Men håber nu selv at kunne klare det. I my tabs instrukser stod der meget tydeligt hvilke koder jeg skulle sætte ind, men kan ikke se instrukser her. Og det er vel ikke noget med linien fra billedet på flikcr. Er det bare samme kode som i my tab.

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 21:47

der skulle stå at det vel ikke var nok med linien fra flickr.

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)