Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stavefejl

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en der gider gå min hjemmesiden igennem for stavefejl?

www.nybrugskunst.dk

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:37

Hej Nikolaj

Flot side du har :) Jeg har læst den igennem, og det eneste jeg umiddelbart kunne finde var følgende:

Her ses en betydelig forskel når man anskuer hestenes hovedfacon fra højre og venstre side. Dette er en gældende faktor for de udfordringer der ligger i arbejdet. 

Det er ikke en stavefejl, men din sides brede gør, at der står si i stedet for side...

En anden lille ting. Det har godt nok ikke noget med dit spørgsmål at gøre. Men Hvis jeg var dig, ville jeg samle nogle af de emner du har, til en samlet side. F.eks. det med fortrydelsesret, og reklamation. Ydermere synes jeg måske at det er lidt spild, at du bruger en hel side på at skrive 2 linier i Information.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Nu gider jeg ikke lige rette komma.

iøjenfaldne = iøjnefaldende

Det er derfor mig en fornøjelse, at kunne præsentere jer hjemmesiden. = Det er mig derfor en fornøjelse.....

udførlsen = udførelsen

Skulle i have spørgsmål er i meget velkommen til at kontakte os. = stort I (dette optræder mange gange)

Der er sikkert en del flere. Jeg har kun lige skimmet nogle af siderne.

Du kan evt. få en af de dygtige korrekturlæsere på Amino til at kigge på det? Der er mange sætninger, som jeg personligt ville formulere anderledes.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:41

"Skulle i have spørgsmål er i meget velkommen til at kontakte os"

Velkomne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:27

... og "i" med stort samt komma mellem "spørgsmål" og "er" :-)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:46

Den del havde Stubbe jo rettet i forvejen ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

Forsiden:

"Med Venlig Hilsen" - skal være Med venlig hilsen

Købsbetingelser:

"hvordan du betaler, samt meget mere om købsbetingelser." - slet komma efter betaler

Kontakt:

"NyBrugskunst.DK, Hegnsgården 6, 2.T.H., 2670 Greve, TLF: 52 75 26 26" - 2.th. og TLF -> Tlf

Bestilling Af Varer: (som skal være Bestilling af varer)

"Vi er lagerførende med mange af kunstværkerne." - er en lidt kikset sætning. Du kan skrive "Vi lagerfører mange af kunstværkerne"

Levering:

"PostDanmark" - skal være Post Danmark

Refusion:

"overføres beløbet hurtigst muligt, senest 30 dage efter returnering." - slet komma efter muligt

Jeg synes klart, at du skal få venstrejusteret teksterne i stedet for centreret, som de er nu,

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Tak for feedback.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:22

Det er vel en hjemmeside, hvor man kan købe værker? Eller tager du også ud og præsenterer værker i kunstforeninger? Nå, jeg har læst lidt korrektur på din forside, men det er muligt, jeg har misforstået det med at tage ud at præsentere værker.

Nybrugskunst.dk er en hjemmeside, der løbende præsenterer internationale kunstnere med fokus på særprægede kunstværker.

Kunstværkerne præsenteres i lokale kunstforeninger og hos interesserede.

Vi tager afsæt i kunstnerens store sortiment, idet vi udvælger de mest iøjnefaldende kunstværker til fremvisning.

Alle kunstmalerierne er udført i 100 % øko-venligt læder, hvilket giver en unik oplevelse. Kunstmalerierne er sat i meget fine rammer lavet af langtidsholdbart træ.

Det er mig en stor fornøjelse at kunne præsentere hjemmesiden for jer.

Med venlig hilsen

Nikolaj Haupter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)