Hej.
Men så har jeg så læst og set den mr thorborg på youtube, som er en genial coach. Her siger han f.eks at have en startside som fortæller om dit website før den åbner, hvor han heller ikke ser at idén blive taget som noget problem. Desuden siger han også det med at skabe netværk og fortælle hvad du går rundt og laver og få viden og kendskab til folk. Det er jeg også ivrigt efter at få, som blandt andet man kan få her på amino. Jeg tænker bare over, hvad gør jeg? Burde jeg dele med mig om hvad jeg har gang i til alt og alle? Eller burde jeg bare fortælle kort om mit projekt til alle? Men igen det danner forventninger o.s.v. og man kan godt frygte for ikke at levere det jo, nu når man ikke har lanceret. Kom gerne med jeres synspunkter i dette, alle svar tages imod. |
Hej Kenneth,
Det er svært at opstille en egentlig opskrift for, hvordan et koncept bedst muligt skal annonceres.
Men det virker som om, at du er lidt usikker på, hvordan den feedback du kan forvente at få, vil være. Netop derfor synes jeg, at du skal skynde dig at fortælle om din idé, således, at du kan nå at slibe den til, inden du for alvor lancerer konceptet.
Hvis det er en online-service, så er det en rigtig god ide, at lave en forside, hvor evt. kunder allerede nu kan skrive sig op - eksempelvis som denne: http://menucard.dk
Det sikrer et rigtigt godt udgangspunkt og giver også en tro på, at der er et marked for jeres produkt. Men I er altså nødt til at løfte noget af sløret, så I kan få ideen endnu mere finpudset.