Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - første returvare!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min første retur vare :(

Kunden skrev en e-mail hvori at et produkt var mindre beskadiget ved ankomsten. Det drejer som om et par bukser med sygningsfejl.

I mine betingelser har jeg skrevet at kunden skal betale returfragten. Men gælder dette også hvis der er en fejl fra produktet? Det er jo ikke kundens problem.

Hvordan betaler jeg selv hans retur? og skal jeg det?

Utroligt man kan tænke så meget over en enkelt vare 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 14:01

Hej,

Ved reklamationer, betaler vi fragten for kunden. Vi sender blot en pakkeseddel til kunden, som er betalt, og så kan kunden pakke varen forsvarligt ind selv og så klaske pakkeseddel på.

Det kræver at du ved hvad det vejer, men grænserne går, så vidt jeg ved, ved 5, 10 og 20 KG, så der burde være en chance for at du kan ramme plet.

Vi bruger pakkeseddel uden omdeling - det er billigst. Og da det jo alligevel er os selv det går ud over (at vi skal hente returvaren selv) har det ingen betydning for kunden.

Så hop ned på posthuset, få en pakkeseddel og send den i et brev til kunden - udfyld pakkeseddelen på forhånd, så kunden ikke skal gøre andet end at klaske den på den defekte vare og sende den.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:16

Mange tak! Det var super svar, - jeg sender bare en returseddel sammen med den nye vare og håber at kunden ikke er en fupmager. 

( "skræk"historier er før nævnt herinde)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:28

Richard:

Mange tak! Det var super svar, - jeg sender bare en returseddel sammen med den nye vare og håber at kunden ikke er en fupmager. 

Jeg sender ikke en ny vare frem før jeg har modtaget den "gamle" , send dem en returseddel og vent med at sende den nye vare, til du har modtaget den gamle.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:33

God service betaler sig i længden. Det er det dine kunder kommer tilbage efter.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)