Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modarbejder PostDanmark bevidst danske virksomheder?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld

Jeg har (naturligvis) stadig ikke modtaget mine pakker fra PostDanmark og nu må jeg indrømme at jeg er ved at være desperat. Så næste skridt for mig er at stå for indfortoldningen selv. Kan du fortælle hvad du helt præcist gør for at komme uden om PostDanmark?

Mvh

Berit

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 16:46

Hej Berit

Det hjælper desværre ikke at indfortolde selv. Det bliver det faktisk kun værre af. Men man sparer gebyret.

/Kjeld

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 16:52

Hvor er det trist - mine varer kom til DK 15. august :( Det tager længere tid at komme fra PostDanmark til mig - end det gør at producere og sende varerne fra fabrikken i Kina!

Fremover må jeg bare lære at alt skal gennem DHL. Det fungerer heldigvis perfekt.

Men tak for svaret :)

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 16:54

Ja, DHL, TNT, FedEx og UPS. Alt andet end Post Danmark fungerer godt.

/Kjeld

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 17:21

Det er muligt at blive godkendt til midlertidigt told oplæg via SKAT. Så skal PD sende det vidre til dig med det samme og du har så 14 dage til at få alle import papir klaret.

DOG MÅ DU IKKE RØRE DINE VARER, FØR ALLE IMPORT PAPIR ER I ORDEN. men en express indfortoldning skulle gør at det meget hurtigt er klaret. 

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Fra  MS Beauty V/ Susanne Hansen Skrevet kl. 08:34

Jeg har samme problemer med postdanmark gang på gang,  og selvom jeg sender faktura samme dag jeg kan se på deres trackingside at den er tilbageholdt, bliver den hurtigt optil 2 uger forsinket, det er ved at være voldsomt irriterende.

Har tiltider heller ikke andre muligheder end ems,postdk. så man har intet valg.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)