Jeg har (naturligvis) stadig ikke modtaget mine pakker fra PostDanmark og nu må jeg indrømme at jeg er ved at være desperat. Så næste skridt for mig er at stå for indfortoldningen selv. Kan du fortælle hvad du helt præcist gør for at komme uden om PostDanmark?
Hvor er det trist - mine varer kom til DK 15. august :( Det tager længere tid at komme fra PostDanmark til mig - end det gør at producere og sende varerne fra fabrikken i Kina!
Fremover må jeg bare lære at alt skal gennem DHL. Det fungerer heldigvis perfekt.
Det er muligt at blive godkendt til midlertidigt told oplæg via SKAT. Så skal PD sende det vidre til dig med det samme og du har så 14 dage til at få alle import papir klaret.
DOG MÅ DU IKKE RØRE DINE VARER, FØR ALLE IMPORT PAPIR ER I ORDEN. men en express indfortoldning skulle gør at det meget hurtigt er klaret.
Jeg har samme problemer med postdanmark gang på gang, og selvom jeg sender faktura samme dag jeg kan se på deres trackingside at den er tilbageholdt, bliver den hurtigt optil 2 uger forsinket, det er ved at være voldsomt irriterende.
Har tiltider heller ikke andre muligheder end ems,postdk. så man har intet valg.