hejsa allesammen Håber i kan hjælpe mig lidt her. Jeg har startet selvstændig virksomhed op hvor konceptet, som det antydes ovenfor, handler om hypnose/hypnoterapi behandlinger, kursus virksomhed i form af selvhypnosekurser, foredrag ang. stress, rygeafvænning, slankekontrol til virksomhedder, det offentlige samt private organisationer samt meget meget andet. :-)
Problemet er markedsføringen af dette ofte negativt omtalte område.
Den alternative verden er efterhånden blev en ren gavebod af en bolcheforretning hvor alle retninger faldbyder hinanden om kure for alverdens sygdomme. Det er et stort gråt marked af mere eller mindre lysky alternative behandlere.
For ikke at blive sat i samme bås som alle andre, inden for dette felt, foregår det meste af min annoncering pt på nettet, men det er jo ikke nok.........
Det skal også lige siges at den form for hypnose jeg tilbyder er et godt koncept med etikken i højsædet.
Menmen alt snakken om branding, annoncering, marketing tager sgu helt pusten fra mig her :-)
Jeg vil sgu ikke bare tilbyde noget skummelt efter fyraften, jeg vil være synlig, udvikle det . men kniber lidt med ideerne her.......sorry for den lange smøre[:0]
|